اخبار داغ

دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند

دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
یادداشت تفاهم نامه همکاری دانشگاهی میان دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برای همکاری بیشتر به امضا رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادداشت تفاهم نامه همکاری دانشگاهی میان دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به امضا رسید که این تفاهم نامه به نمایندگی فریده حق بین رئیس دانشگاه الزهرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس این تفاهم نامه؛ طرفین در برگزاری غرفه آشنایی با فرهنگ و رسوم و معرفی لباس‌های سنتی و محلی کشور و در برگزاری کارگاه‌های علمی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین‌المللی و معرفی اساتید بین‌المللی به همکاری خواهند پرداخت.

,

همچنین طرفین در برگزاری سمینارهای علمی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین‌المللی و معرفی اساتید بین‌المللی و در برگزاری همایش‌هایی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین‌المللی و معرفی اساتید بین‌المللی به همکاری خواهند پرداخت.

,

هر یک از طرفین کتب و نشریات و دیگر مواد آموزشی خود را جهت جذب در کتابخانه‌های دانشگاه طرف مقابل مبادله خواهد کرد. همچنین همکاری در زمینه فناوری آموزشی پیشرفته خصوصاً در زمینه‌های فوق الذکر انجام خواهد شد.

,

همچنین امکان دسترسی به کتابخانه‌های الکترونیکی دانشگاه برای طرفین فراهم خواهد بود و دو طرف به تبادل اطلاعات در خصوص برنامه‌های آموزشی و پژوهشی برگزاری همایش‌های پژوهشی فرهنگی و همکاری در زمینه فراهم سازی مواد مورد نیاز جهت شرکت در مجامع جهانی مبادرت خواهند ورزید.

,

دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس لینک سایت یکدیگر را در وب‌سایت سازمان خود سازمان خود تحت عنوان همکار اضافه خواهند کرد.

,

این یادداشت تفاهم نامه تا پنج سال پس از امضا معتبر خواهد بود و در پایان این دوره به صورت خودکار تمدید خواهد شد و هر یک از طرفین می‌توانند با ارسال یادداشت کتبی به طرف مقابل، شش ماه پیش از پایان مدت اعتبار یادداشت تفاهم را فسخ نمایند.

,

این تفاهم نامه در ۱۱ ماده و در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱ به امضای دانشگاه الزهرا (فریده حق بین رئیس دانشگاه) و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور (سیدمجید امامی رئیس کارگروه) رسید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه