اخبار داغ

اختلاف‌نظر در کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال بالا گرفت/ تصمیم گیری نامشخص؛ ۳ کاندیدا معرفی شدند

اختلاف‌نظر در کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال بالا گرفت/ تصمیم گیری نامشخص؛ ۳ کاندیدا معرفی شدند
در آستانه به پایان رسیدن مهلت تعیین شده از سمت فیفا و در حالیکه که گفته می شود ۳ کاندیدای انتخابات معرفی شده اند، وضعیت کمیته بدوی مشخص نیست.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در شرایطی که کم‌تر از ۴ روز به برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس، نواب‌رئیس و یک عضو هیأت رئیسه باقی مانده، اختلاف‌نظر و تنش فکری بین اعضای کمیته بدوی انتخابات به عنوان ستاد مسئول از نظر اساس‌نامه مصوب فیفا، بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته.

,

طبق مفاد آئین‌نامه انتخاباتی فدراسیون فوتبال، نهایتاً تا پایان ساعت اداری به وقت مقر فیفا در سوئیس می‌بایست نظر نهایی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال ایران درباره احراز صلاحیت و اهلیت نامزدهای تصدی کرسی ریاست این نهاد به فدراسیون بین‌المللی فوتبال رسماً تسلیم شود اما اتفاقات رخ داده تا حد زیادی همه‌چیز را تحت‌الشعاع قرار داده.

,

طبق آخرین اطلاعات؛ یکی از اعضای حقوق‌دان کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در فاصله کم‌تر از ۲۰ ساعت تا پایان وقت لحاظ شده برای ارسال نامه رسمی به فیفا و AFC، به جهت انجام مأموریتی کاری از ایران خارج شده و عملاً هرگونه تصمیم‌گیری در وضعیتی نامعلوم و غیرمستند قرار گرفته.

,

این در حالی است که امشب خبری از سوی منابع موثق اعلام شد که هر ۳ کاندیدا از سوی کمیته بدوی تایید شده و نامه تاییدیه آن از سوی کمیته بدوی در اختیار حسن کامرانی‌فر قرار گرفته تا به فیفا و AFC ارسال شود. از طرفی هم به نظر می‌رسد که شرایط به گونه‌ای شده که انتخابات فدراسیون فوتبال باید با حضور ۳ کاندیدا برگزار شود و از همین رو این نامه پیوست همین ماجرا برای ارائه به نهادهای بین‌المللی تنظیم شده.

, خبری,

در این وضعیت نامشخص و متلاطم انتخابات فدراسیون فوتبال، اتفاقات اخیر در کمیته بدوی روایت از افزایش اختلاف، تنش و دودستگی بین اعضا را دارند. سیدمیرشاد ماجدی، عزیز‌الله محمدی و مهدی تاج، نامزدهای موردبحث برای تصدی کرسی ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه