اخبار داغ

بر اساس اعلام کمیته بدوی انتخابات؛

تایید صلاحیت تاج، ماجدی و محمدی/ ارسال لیست نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به فیفا

تایید صلاحیت تاج، ماجدی و محمدی/ ارسال لیست نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به فیفا
احراز صلاحیت هر ۳ کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی کمیته بدوی صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال بر اساس اعلام کمیته بدوى انتخابات؛ فهرست نامزدها به منظور حضور در انتخابات هشتم شهریور فدراسیون فوتبال به فیفا و AFC ارسال شد.
مهدى تاج، سیدمیرشاد ماجدى و عزیزالله محمدى به عنوان ۳ نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفى شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

در بخش نایب رییس اول اسامى مهدى محمدنبى، عباس صوفى و على فتح‌الله‌زاده، نایب رییس دوم منصور قنبرزاده، محمدصادق درودگر و محمدرضا کافى و نمایندگان باشگاه‌ها الهام بصیرى‌نیا، حسین پرویزى، اسماعیل حیدرپور، رضا درویش، محمد رجاییان، محمدرضا ساکت و حمیدرضا گرشاسبى دیده مى‌شود.

,

انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریور در سالن همایش هاى سازمان صدا و سیما برگزار مى شود.

,

خبرگزاری دانا عصر روز گذشته در خبری اختصاصی از تایید هر 3 کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال خبر داده بود که البته با واکنش برخی از افراد مواجه شد اما با اعلام رسمی این خبر مشخص شد که خبر دانا درست بوده و اسامی هر 3 کاندیدا برای حضور در انتخابات تایید و به نهادهای بین المللی ارسال شده است.

, خبرگزاری دانا عصر روز گذشته در خبری اختصاصی از تایید هر 3 کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال خبر داده بود که البته با واکنش برخی از افراد مواجه شد اما با اعلام رسمی این خبر مشخص شد که خبر دانا درست بوده و اسامی هر 3 کاندیدا برای حضور در انتخابات تایید و به نهادهای بین المللی ارسال شده است.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه