اخبار داغ

فرهاد آئیش با گالیله به صحنه بر می گردد

فرهاد آئیش با گالیله به صحنه بر می گردد
فرهاد آئیش بازیگر با سابقه تئاتر ایران با نمایش گالیله به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور پس از سه سال، پاییز سال جاری روی صحنه می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب‌الدین حسین‌پور بازیگر و کارگردان تئاتر درباره سرانجام وضعیت تمرین و اجرای نمایش «گالیله» که بیش از ۳ سال است قصد تولید و اجرای این اثر را دارد، گفت: سال‌های متمادی است که دغدغه تولید و اجرای نمایش «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه استاد حمید سمندریان را دارم و این کار را به نوعی ادای دین به استاد سمندریان می‌دانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی یادآور شد: در دوران پیش از کرونا تمرین‌های نمایش را برای اجرا آغاز کردیم ولی متأسفانه با شیوع ویروس کرونا، کار متوقف شد و طی ۳ سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی نتوانستیم برنامه‌ریزی مناسبی برای تمرین و تولید اجرای «گالیله» داشته باشیم.
,
 
,
حسین‌پور با اشاره به آغاز تمرین‌های نمایش «گالیله» برای اجرا در سال جاری، توضیح داد: در دور جدید تمرین‌های «گالیله» به دلیل شرایط جدید و بنا به شیوه اجرایی، بازیگران نمایش تغییر پیدا کردند و قرار است آقای فرهاد آئیش از بازیگران توانمند و دوست‌داشتنی تئاتر ایران، ایفاگر نقش «گالیله» باشد.
,
 
,
این کارگردان تئاتر افزود: نمایش «گالیله» به قلم توانای محمد امیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی شده و علی شمس از نمایشنامه‌نویس و کارگردان موفق تئاتر نیز به عنوان ترانه‌سرای این اثر حضور دارد.
,
 
,
وی در پایان تأکید کرد: به طور حتم مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر با توجه به شیوه اجرایی متفاوت و همچنین نقش‌آفرینی به یادماندنی فرهاد آئیش و دیگر بازیگران توانمند گروه بازیگری نمایش «گالیله»، با اجرایی جذاب مواجه خواهند شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه