اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان؛

سهمیه سوخت خودروها تا ۹ ماه در کارت سوخت ذخیره می‌شود

سهمیه سوخت خودروها تا ۹ ماه در کارت سوخت ذخیره می‌شود
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: رانندگانی که کارت سوخت خود‌رو با تاخیر دو ماهه صادر به دستشان می‌رسد نگران نباشند چراکه سهمیه سوخت خودروهای شخصی تا ۹ ماه در کارت سوخت ذخیره می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کارت‌های سوخت به دو دسته ناوگان عمومی و شخصی تقسیم می‌شوند، اظهار داشت: کارت سوخت خودروهای عمومی در مدت یک ماه صادر شده و به دست مالک می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مشکلی در خصوص اختصاص سهمیه بنزین ماهانه خودرو ها وجود ندارد و این سهمیه ماهانه در کارت‌ سوخت شارژ می‌شود، گفت: در صدور کارت سوخت خودرو‌های عمومی مشکلی وجود ندارد.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه در طول ماه‌های اخیر با تعدد درخواست‌های کارت سوخت شخصی مواجه شدیم، گفت: همین امر باعث شد تا کارت‌های سوخت گاها با تاخیر دو ماه یا بیشتر به دست مالکان خودرو برسد.

,

وی بیان کرد: اگر به هر دلیلی صدور کارت سوخت به تعویق بیفتد رانندگان نباید نگران حذف سهمیه سوخت از کارت باشند چراکه سهمیه سوخت تا ۹ ماه در کارت ذخیره شده و بعد از دریافت کارت قابل استفاده است.

,

حبیبی عنوان کرد: به کلیه جایگاه‌داران استان مخصوصا جایگاه‌های درون شهری کارت آزاد به اندازه کافی داده شده و تذکرات لازم نیز ارائه شده است. بنابراین جایگاه داران موظف هستند برای افرادی که فاقد کارت سوخت شخصی هستند سوخت به نرخ ۳ هزار تومان با کارات آزاد ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه