اخبار داغ

امروز:

بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معرفی شد+تصاویر

بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معرفی شد+تصاویر
با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد ،مشاور و مدیرکل حراست استانداری در محل فرمانداری ،بخشدار مرکزی بویراحمد معرفی شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس حسینی خواه مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری در این جلسه گفت:تغییر و آمد و شد مسئولین امری اجتناب ناپذیر است ،مهم نقشی است که در مدت مسئولیت  ایفا می کنیم و خدمتی است که انجام می دهیم و این مسئولیت ها و میزها به کسی وفادار نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خدمات  احمدی کیش بخشدار سابق  تقدیر کردند و با معارفه آقای علی اکبری تبار به عنوان بخشدار جدید مرکزی بویراحمد،گفت:  آقای اکبری تبار از سوابق و تجربیات بسیار خوبی در حوزه وزارتی و کمیسیون های تخصصی برخوردار است و می تواند کمک کار فرمانداری نیز باشند و وی همچنین باید  با هماهنگی کامل  با سیاست های دولت سیزدهم در استان و شهرستان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.
,
 
,
مهدوی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه از بخشداری  مرکزی بویراحمد می توان به عنوان  پر مسئله ترین و پرمشغله ترین  بخش استان ذکر کرد، گفت:  ،جمعیت ،وسعت و سایر ظرفیت های ژئوپلتیکی بخش مرکزی شهرستان بویراحمد به تنهایی با دو یا چند فرمانداری برابری می کند و این بخش سال ها مورد بی  توجهی واقع شده است.
,
 
,
مهدوی مطلق  عنوان کرد: از تلاش های صادقانه برادر عزیزم جناب آقای احمدی کیش بخشدار سابق صمیمانه تشکر کنم .
,
 
,
فرماندار بویراحمد افزود:  آقای احمدی کیش مدت زیادی را  با ابلاغ سرپرستی، صادقانه و شبانه روزی کار کردند و مدتی را که ما توفیق خدمت داشتیم شاهد خدمات ایشان تا لحظه های آخر بودیم و خدماتشان قابل ستایش است.
,
 
,
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه یکی از مسائل مهم بخش مرکزی ،مسئله زمین و مسکن است، گفت:  این بخش می تواند یکی از گلوگاه های مبارزه با برخی مفاسد باشد و متاسفانه نابسامانی هایی در حوزه زمین و مسکن و زمین خواری تا کوه خواری در این بخش بزرگ به وقوع پیوسته است که نیازمند ساماندهی است.
,
 
,
فرماندار بویراحمد از روحیه مردمی و همنشینی استاندار با مردم مناطق دوردست و محروم تشکر کرد و گفت:  اگرچه بنده فرماندار بویراحمدم ، اما   بنا به مسئولیت های قبلی ام  اطلاع داشتم که منطقه ای مثل پهنوک فراموش شده بود  و تشریف فرمایی اقای استاندار به اون منطقه و سایر مناطقی مثل لوداب قابل تقدیر است.
,
 
,
 وی اکبری تبار را فردی توانمند و با تجربه  در امورات و کمیسیون های  تخصصی حوزه بخشداری ها و شهرداری ها دانستند و گفت: از حسن اعتماد  جناب اقای دکتر احمد زاده استاندار محترم  به  افراد متخصصی نظیر آقای اکبری تبار تشکر می کنیم.
,
 
,
وی از بخشدار مرکزی بویراحمد خواستند که خدمت شبانه روزی و جهادی را سرلوحه کار خود  قرار دهند.
,
 
,
اکبری تبار بخشدار مرکزی جدید بویراحمد نیز در سخنانی با تشکر و قدر دانی از بخشداران سابق بخش مرکزی بویراحمد خصوصا آقای احمدی کیش وهمچنین  ضمن تشکر از استاندار فهیم ،پاک دست، صادق وانقلابی  و حسن اعتماد ایشان ، از فرماندار انقلابی و جوان و مردمی‌ شهرسان بویراحمد نیز  تشکر کردند
,
و گفتند بخش مرکزی بویراحمد پیشانی و شبیه اتاق پذیرایی استان هست که همه باید به آن توجه داشته باشند.و همچنین گفتند تعامل و همفکری با شوراها و دهیاران روستاها و بخش ها را در سیاست های کاری خود دارم
,
 
,
پی طرح تفصیلی و طرح جامع شهر یاسوج را موارد مهمی دانستند که مستقیم در ارتباط با بخش مرکزی هستند و باید در این خصوص اقدامات و گام های موثرتری انجام بشود .
,
 
,
این مسئول گفت:  با تمام وجود و ظرفیتی که داریم برای حل برخی از مشکلات این بخش بزرگ آماده ام .
,
 
,
در پایان حکم بخشداری آقای اکبری تبار توسط مدیرکل سیاسی استانداری تقدیم وی گردید .
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه