اخبار داغ

استاندار زنجان:

۴۸ درصد تسهیلات ازدواج در زنجان پرداخت شده است

۴۸ درصد تسهیلات ازدواج در زنجان پرداخت شده است
استاندار زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۴۸ درصد از تسهیلات ازدواج پرداخت شده است، گفت: به راحتی می توان حجم پرداخت تسهیلات ازدواج را به ۶۰ درصد رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی صبح امروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با تسلیت اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی باید کارهای هسته ای انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تاثیر مالیات بر عایدی سرمایه بسیار بالا است، ابراز کرد: با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه بسیاری از مشکلات حل می شود و تورم و قیمت مسکن کاهش پیدا می کند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه اصلاح نظام بانکی تاثیر بالایی بر اقتصاد دارد، تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز باید کارهای هسته ای انجام دهیم و یکی از این کارها تسهیل در امر ازدواج است.

,

وی با بیان اینکه ازدواج وسیله ای برای ایجاد آرامش در روحی در جامعه است، تصریح کرد:اگر می خواهیم مشکلات حجاب درست شود باید مسئله ازدواج را جدی گرفت.

,

افشارچی با بیان اینکه در استان زنجان ۴۸ درصد از تسهیلات ازدواج پرداخت شده است، افزود: به راحتی می توان حجم پرداخت تسهیلات ازدواج را به ۶۰ درصد رساند.

,

وی با بیان اینکه وام ازدواج یکی از وسیله‌های مهم در تسهیل ازدواج است، خاطر نشان کرد: امروز ازدواج کردن با رسم و رسومات فعلی کار آسانی نیست اگر چه در سال‌های گذشته نیز همین طور بوده است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه ۴۰ سال است که در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: در حال گذر از یک پیچ حساس تاریخی هستیم.

,

وی با بیان اینکه در مکان‌های مربوط به اوقات فراغت باید فعال باشیم، ابراز کرد: اصلی‌ترین ابراز پر کردن اوقات فراغت ورزش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه