اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

سناریوی کشته سازی معاندین تکنیکی تکراری و نخ‌نما شده

سناریوی کشته سازی معاندین تکنیکی تکراری و نخ‌نما شده
حادثه ای که برای دختر کرد رخ داد، منجر به سواستفاده گروهی برای رسیدن به اهداف ضدانقلابی بود تا سناریوی نخ‌نما شده کشته سازی معاندین بار دیگر تکرار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرونده مرگ مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی که عصر روز سه‌ شنبه توسط ماموران گشت ارشاد در بزرگراه شهید حقانی بازداشت و سپس در سالن ارشاد ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا به ناگاه نقش بر زمین شد، پس از انتقالش به بیمارستان کسری دو روز بعد در بیمارستان جان باخت، واکنش های زیادی را به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهسا امینی,

از صبح شنبه همزمان با تشییع پیکر دختر جوان کرد خبرهای ضد و نقیضی درباره تیراندازی به سوی معترضان و کشته شدن یکی از شهروندان به ضرب گلوله نیروهای امنیتی منتشر شد که در این باره بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه در مجلس در گفتگو با دانا اظهار داشت:‌ آنچه که در مورد زخمی و کشته شدن افراد اعلام می کنند صحت ندارد و تنها یک مورد آسیب دیدگی جزیی بود که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

, آنچه که در مورد زخمی و کشته شدن افراد اعلام می کنند صحت ندارد,

, ,

حال این سوال مطرح می شود که وقتی نماینده این شهر و همه مراجع قضایی انتظامی و نیز کادر درمان وجود حتی یک کشته را رد می کنند، انتشار این قبیل کشته سازی ها در قالب فیلم به رهبری چه کسی و با چه اهدافی تهیه و منتشر شده است؟ بازیگران چه کسانی هستند؟

,

طراحی سناریو انقدر دقیق و برنامه ریزی شده بود که حتی می توان در خود همین فیلم آنرا مشاهده کرد؛ بدین گونه که ناگهان یک فرد دقیقا روبه روی یک بیمارستان دچار جراحت می‌شود و بلافاصله کلیپی از این حادثه منتشر شود.

,

براحتی می توان تحلیل کرد خون پخش شده روی زمین و صورت فرد مجروح با واقعیت تطابق ندارد و نشان می دهد این فیلم تنها یک کلیپ از پیش از طراحی شده بوده تا احساسات مردم را نسبت به این موضوع بیش از پیش برانگیزد؛ چرا که خود مردم در شوک حادثه بودند و این زمان بهترین موقعیت برای تزریق اخبار جعلی بود.

,

در واقع حادثه ای که برای دختر کرد رخ داد، منجر به سواستفاده گروهی برای رسیدن به اهداف ضدانقلابی بوده چرا که به جراعت می توان گفت تمامی زوایای دوربین ها در مقاطع مختلف نشان از سناریوی از پیش طراحی شده دارد.

,

همچنین روز گذشته کلیپی با عنوان وداع پرستاران با پیکر مهسا پخش شد که نه تنها صحت نداشته، بلکه این فیلم مربوط به وداع احساسی پرستاران ارومیه با یک بیمار اهدای عضو بوده و در راستای کمک به تشویش اذهان عمومی و تحریک احساسات مردمی منتشر شده است و ضرورت دارد در این ماجرا دستگاه قضا با کسانی که بدون سند و با اهداف مغرضانه یا خودنمایی آرامش روانی جامعه را هدف می‌گیرند برخورد کند.

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:,

علت فوت مهسا امینی به زودی روشن می‌شود

, علت فوت مهسا امینی به زودی روشن می‌شود,

پیگیر موضوع حادثه فوت مهسا امینی هستیم

, پیگیر موضوع حادثه فوت مهسا امینی هستیم,

اوضاع شهر سقز عادی و آرام است/ اینترنت همراه اول وصل شده است

, اوضاع شهر سقز عادی و آرام است/ اینترنت همراه اول وصل شده است]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه