اخبار داغ

توهین به شعور مردم به سبک رسانه های ضد انقلاب؛

ادعای مضحک رسانه های معاند در معرفی قاتل “مهسا امینی” با انتشار عکسی از سرهنگ سپاه!

ادعای مضحک رسانه های معاند در معرفی قاتل “مهسا امینی” با انتشار عکسی از سرهنگ سپاه!
در اقدامی عجیب برخی رسانه های وابسته به منافقین و ضد انقلاب با انتشار عکسی از یک سرهنگ گیلانی سپاه پاسداران آن را قاتل “مهسا امینی” معرفی کردند، این در حالی است که این موضوع از اساس کذب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ۸دی، ماجرای درگذشت تلخ “مهسا امینی” در روزهای اخیر با حواشی زیادی مواجه شده است. حواشی که گاه با دروغ پردازی های عجیب و غریبی همراه بوده است. رسانه های ضد انقلاب که گویی اهمیتی برای درک و فهم مردم قائل نیستند با آسمان و ریسمان بافتن سعی کردند از هر دستاویزی برای وارونه نشان دادن ماجرا استفاده کنند، حتی اگر دروغ شان آنقدر شاخدار باشد که منجر به مضحکه شدن خودشان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در اقدامی عجیب برخی رسانه های وابسته به منافقین و ضد انقلاب با انتشار عکسی از یک سرهنگ سپاه پاسداران آن را قاتل “مهسا امینی” معرفی کردند!
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
این عکس متعلق به سرهنگ ” سید عباس حسینی” است که لباس رسمی سپاه پاسداران را بر تن دارد و این رسانه ها اگر قدری تعقل به خرج می دادند متوجه می شدند که لباس سرهنگ نیروی انتظامی فرق می کند با لباس سرهنگی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی!
,
 
,
از سوی دیگر سرهنگ “عباس حسینی” جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار است و محل خدمت او در استان گیلان است و هیچ مسئولیتی در استان تهران و کشور ندارد.
,
 
,
نکته دیگر اینکه ادعای ضرب و شتم مرحوم “مهسا امینی” که توسط این رسانه ها مطرح شده از اساس کذب است و انتشار فیلم لحظه سکته قلبی او نیز گواه این مدعا است.
,
 
,
مسئله دیگری نیز که در این رابطه از سوی برخی رسانه ها منتشر شده است نیز خبر درگذشت این مسئول گیلانی است که این موضوع نیز از اساس کذب می باشد و خبر منتشر شده در یکی از رسانه های استان مبنی بر درگذشت سرهنگ “عباس حسینی” ناشی از تشابه اسمی است.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
اردیبهشت ماه سال جاری یک پاسدار گیلانی به نام سرهنگ “عباس حسینی” درگذشت که خبرش در برحی از رسانه های استان منتشر شد و این یک تشابه اسمی بوده و به سرهنگ “سید عباس حسینی” جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار مرتبط نمی باشد.
,
 
,
, ,
تصویر بالا متعلق به مزار “سرهنگ عباس حسینی” در رودسر است که عکس وی نیز قابل مشاهده می باشد.
,
 
,
آنچه که مشخص است تلاش منافقین و رسانه های ضد انقلاب از ماهی گیری در آب گل آلود است. آن ها ابتدا با سوءاستفاده از احساسات مردم سعی در امنیتی کردن فضا در پی اتفاقات گوناگون را دارند و در ادامه با انتشار هر دروغی تلاش می کنند اذهان مردم را منحرف کنند اما از قدیم گفته اند ـ شنونده باید عاقل باشد ـ و باید مباحث را با عقل و منطق سنجید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه