اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه:

"مبارزه با رانت خواری" مهمترین اصل در مدیریت جهادی است

"مبارزه با رانت خواری" مهمترین اصل در مدیریت جهادی است
استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مهمترین اصل در مدیریت جهادی مبارزه با فساد و رانت خواری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، حسین علیمردانی جانشین فرمانده سپاه شهرستان رامیان در سومین اجلاسیه مجمع بسیج اظهار کرد: رشد و تعالی برنامه های فرهنگی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است و شرط اول مدیریت جهادی هم اخلاص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

وی بیان کرد: ملت ما از اول انقلاب تا به امروز با روحیه جهادی وارد میدان شده است که نمونه های بارز آن را می توان دوران هشت سال دفاع مقدس، جهاد سازندگی و عرصه های علمی یاد کرد.

,

 در ادامه عبدالرضا بای استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: تفاوت وضعیت نهادهای تشکیل شده بعد از انقلاب با وضعیت عصر حاضر که محاسبه های مادی در آنها بیشتر شده و نیزخلا فرهنگ عمومی در کشور باعث شده مقام معظم رهبری از کلید واژه هایی در پیام های خود  استفاده کنند  و برای توسعه و رشد جامعه باید منافع شخصی تبدیل به منافع ملی شود.

,

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین مولفه های مدیریت جهادی عبور از منافع شخصی و رسیدن به منافع ملی است و بسیاری  از فساد ها و رانت های مالی به دلیل فاصله گرفتن از الگوهای سیاسی و فرهنگی است .

,

عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد: مدیریت یعنی یتوانید از منابع محدود و فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد و مهمترین اصل در مدیریت جهادی مبارزه با فساد و رانت خواری است.

,

سومین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان رامیان با حضور امام جمعه، معاون فرماندار،جانشین فرمانده سپاه و بسجیان شهرستان رامیان با موضوع  مدیریت جهادی در نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد.

,

 

, , ,

 

,

 

, ,

 

, ,

 

,

 

, ,

 

,

 

,

 

, ,

 

,

 

, ,

 

,

 

, ,

 

,

 

, ,

 

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه