اخبار داغ

سید وحید میر فتاحی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

تولید رباط‌های جوش بدنه خودرو با اتکا به توان دانش بنیان داخلی/ مزایای کیفی و کمی ماشین‌آلات تولید داخل

تولید رباط‌های جوش بدنه خودرو با اتکا به توان دانش بنیان داخلی/ مزایای کیفی و کمی ماشین‌آلات تولید داخل
مدیر بازرگانی یک شرکت دانش بنیان داخلی با اشاره به مزیت‌های کمی، کیفی و به‌روز بودن ماشین‌آلات تولیدی دانش‌بنیان گفت: قیمت پایین و پشتیبانی ۲۴ ساعته، نقطه قوت رباط‌های جوش بدنه خودرو ساخت داخل، نسبت به مدل‌های اروپایی است.
[

سید وحید میر فتاحی یکی از مدیران شرکت دانش‌بنیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ درباره تولید دانش بنیان این شرکت اظهار کرد: ما در زمینه تولید دانش بنیان با اتکا به توان داخلی کشور برای تولید تجهیزات و ماشین‌آلات جوش مقاومتی برای صنعت خودرو فعالیت می‌نماییم.

وی ادامه داد: بیشترین کاربرد تولیدات ما در زمینه تولیدات بدنه خودرو است و حدود چهارهزار دستگاه تولید شده توسط این شرکت دانش بنیان هم اکنون در صنعت خودرو کشور و در خط تولید شرکت‌های داخلی در حال استفاده است و حتی محصولات جدید خودرویی کشور مثل پروژه ری را و شاهین از دستگاه‌های تولید این شرکت استفاده می‌شود.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, تولید دانش بنیان, تولید دانش بنیان,
,
,

بیشتر بخوانید:
قانون جهش تولید دانش بنیان تا پایان شهریور ابلاغ می‌شود

این فعال صنعتی دانش‌بنیان ادامه داد: این شرکت تولیدی با اتکا بر دانش داخلی دستگاه‌ها و رباط‌هایی هوشمند را در زمینه جوشم اف‌دی‌سی یا جوش‌هایی با فرکانس متوسط که برای جوشکاری فلزات حاشیه‌ساز که در بدنه خودرو کارایی بالایی دارد را توانسته‌ایم این تجهیزات به‌روز را باتکیه‌بر توان داخلی تولید کنیم.

وی درباره مزیت‌های دستگاه‌ها و رباط‌های هوشمند این شرکت دانش بنیان نسبت به مدل‌های خارجی گفت: تولیدات ما مزایایی از قبیل قیمت تمام شده را دارد که نسبت به مدل خارجی خود قیمتی بسیار پایین‌تر دارد و در بحث پشتیبانی نیز برعکس مدل‌های خارجی که با اعمال کوچک‌ترین تحریمی صحنه را خالی می‌کنند و از تجهیزاتی که مهم‌ترین مؤلفه تولید است نمی‌کنند و خطوط تولید بدنه را متوقف می‌کند تولیدات ما با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی شبانه‌روزی ارائه می‌شوند.



میر فتاحی تأکید کرد: در بحث کیفی هم محصولات دانش بنیان ما نه‌تنها با محصولات خارجی برابری می‌کند که در بعضی مواقع دارای مزیت کیفی نسبت به مدل‌های اروپایی خود نیز هم هست.


نویسنده: امیر طاهری
 

, بیشتر بخوانید: ,
, قانون جهش تولید دانش بنیان تا پایان شهریور ابلاغ می‌شود,
,
, اتکا بر دانش داخلی,
,
, شرکت دانش بنیان,
,
, ,
,
, محصولات دانش بنیان,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه