اخبار داغ

در آستانه هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

آیین تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دوران دفاع مقدس استان در اردبیل +عکس

آیین تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دوران دفاع مقدس استان در اردبیل +عکس
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران استان اردبیل گفت: امروز با فتح قله های علم و دانش در صنایع نظامی به خودکفایی رسیده ایم و این برگرفته از روح ایمان و حرکت جهادی ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما، پیش از ظهر امروز سومین ایین تجلیل از حماسه افرینان دوران دفاع مقدس، یشکسوتان و ایثارگران استان اردبیل با حضور سید حامد عاملی استاندار اردبیل، مسئولین دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی آیین تجلیل از ۱۴هزار رزمنده  و ایثارگر استان اردبیل در سالن ولایت اردبیل آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم که با حضور ۵۵۰ نفر از رزمندگان و ایثارگران استان اردبیل  برگزار شد به بیان رشادت های جوانان در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: برگزاری محافل شهدا و گرامیداشت مناسبت های هفته دفاع مقدس در واقع پاسداشت و نکوداشت حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس است.
,
 
,
وی در ادامه سخنان خود به تشریح عملیات والفجر یک و تبیین نقش رزمندگان استان در این عملیات پرداخت و گفت: دارالارشاد اردبیل در این عملیات بیش از ۱۰۸ شهید که ۳ شهید والامقام از سرداران و فرماندهان اردبیل بودند به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
,
 
,
 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود از ملت بزرگ ایران اسلامی به اقیانوس بی کران تشبیه کرد و گفت: بسیج دریای عظیمی است که هرجا اسلام نیازمند نیروهای مخلص است پا به میدان گذاشته و گره گشایی می کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه حیات امروز مسئولین بسته به فداکاری بسیج است،گفت: بسیجیان با تبعیت از  ولی فقیه زمان با حضور به موقع و با بصیرت خود تدابیر رهبر معظم انقلاب را در میدان عمل اجرا می کند.
,
 
,
سردار محمدی اصل سالروز تشکیل بسیج را یادآور  شد و گفت: بسیج قبل از آغاز جنگ تحمیلی و با دور اندیشی امام راحل به منظور تامین  نیروی عظیم با ایمان و روح و حرکت جهادی برای برهه های حساس انقلاب اسلامی تشکیل شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه امام راحل گاهی آرام و گاهی پرخروش رفتار می کرد گفت: امامخمینی (ره) اقیانوس بی کرانی بود که با دوراندیشی های خود آینده انقلاب اسلامی را تا ظهور حضرت بقیه الله تضمین کرد.
,
 
,
این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان امروز همانند جوانان صدر اسلام یای آرمان های اسلام ایشستاده اند، به گنجینه های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۸سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی نعمت و گنجینه ای از تجربیات ارزنده به ارمغان آورد بطوریکه در سایه همین تجربیات گرانسنگ امروز ایران اسلامی از قدرت بی مانند معنوی برخوردار بوده  و در اوج عزت و اقتدار جهانی قرا دارد.
,
 
,
وی گفت: امروز کشور ما با فتح قله های علم  و دانش و در همه عرصه ها سرامد بوده و به خودکفایی نظامی دست یافته است و این برگرفته از روح ایمان و حرکت جهادی رزمندگان در سنگرهای علم و دانش و نبردهای سخت و نرم است.
,
 
,
فرمانده سپه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به وصایای رزمندگان اسلام به ویژه شهدای گرانقدر اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه خواسته همه شهدا از ملت بزرگ ایران است چراکه در سایه رهبری و تدبیر ولیه فقیه است که می توان در مسیر درست قرار گرفته و با روحیه جهادی از گردنه های حساس و حوادث به سلامتی عبور کرد.
,
 
,
 در پایان این مراسم از ۲۰ رزمنده و ایثارگر ۸سال دفاع مقدس تجلیل شد.
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه