اخبار داغ

به عنوان پاداش صعود به جام جهانی از ایران اخراج شدیم؛

تات: فدراسیون فوتبال رؤیای حضور در جام‌جهانی را از ما گرفت/ کی‌روش کار ساده‌ای در تیم ملی خواهد داشت!

تات: فدراسیون فوتبال رؤیای حضور در جام‌جهانی را از ما گرفت/ کی‌روش کار ساده‌ای در تیم ملی خواهد داشت!
دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش پرتغالی پس از این که دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ماریو تات، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و دستیار دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران طی گفت‌وگویی با سایت تی‌پورتال کرواسی به اظهارنظر درباره برکناری کادرفنی کروات از هدایت تیم ملی فوتبال ایران توسط فدراسیون کشورمان و انتخاب کارلوس کی‌روش پرداخت.

,

تات در ابتدای این مصاحبه اظهار داشت: ۲ هفته از این تصمیم گذشته اما هنوز نمی‌توانیم بفهمیم چه اتفاقی رخ داده. این تصمیم خیلی برای ما ناراحت کننده بود زیرا ما تلاش، انرژی و دانش زیادی را صرف کردیم. در موقعیتی نسبتاً ناامیدکننده به ایرانی‌ها کمک کردیم و موفق شدیم آنها را به جام جهانی ببریم که به عنوان پاداش این کار، اخراج شدیم.

,

فشاری دائمی علیه اسکوچیچ وجود داشت

, فشاری دائمی علیه اسکوچیچ وجود داشت,

وی پیرامون علت برکناری‌شان توسط فدراسیون فوتبال عنوان داشت: هیچ توضیح منطقی در این باره نیست اما فشار دائمی وجود داشت و در طول دوره مقدماتی انواع و اقسام داستان‌ها را شنیدیم؛ مثلا این داستان که در تیم افرادی بودند که متحد نبودند. ما واقعاً از آن چه پشت سر ما انجام می شد آگاه نبودیم. آن‌ها اعلام کردند که به خاطر مشکل بی‌انضباطی، این تصمیم گرفته شده اما من یک سوال دارم؛ چگونه می‌توانیم با بی‌انضباطی تیمی یک‌دست و یک‌دل داشته باشیم که در ۱۸ بازی ۱۵ برد ثبت کند؟ در یک دیدار بی‌اهمیت برابر کره شکست خوردیم در حالی که قبل از این دیدار جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده بودیم. یعنی در یک مسابقه کاملاً بی اهمیت باختیم.

,

دیگر کاملاً ناامید هستیم

, دیگر کاملاً ناامید هستیم,

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح داشت: تا خرداد ۲۰۲۳ با ایران قرارداد داریم یعنی حضور ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا را تضمین کرده‌ایم. کارلوس کی‌روش پرتغالی پس از این که دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. این وضعیت، عجیب و غریب است و ما ناامید هستیم. به هر حال این فوتبال مدرن است، مربیان کالاهای مصرفی هستند، با استرس و فشار زیاد کار می‌کنند و خیلی چیزها فقط به ما بستگی ندارد؛ ما به سادگی باید این را بپذیریم.

,

تات در پایان خاطرنشان ساخت: جای تاسف بزرگی باقی مانده، زیرا ما با جاه‌طلبی بزرگی آمدیم تا ایران را به جام جهانی برسانیم. در نهایت به آن رسیدیم و با تلاش و اراده بسیار شایسته حضور در جام جهانی بودیم. ما این فرصت را پیدا نکردیم و رویای ما را گرفتند زیرا چنین فرصت‌هایی در زندگی زیاد پیش نمی آید. راستش را بخواهید اسکوچیچ بسیار ناامید است، این ضربه سختی برای او بود اما زندگی ادامه دارد.

,

, ,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , پایان آرزوهای بزرگ اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال/ کی‌روش هفته آینده به ایران برمی‌گردد, پایان آرزوهای بزرگ اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال/ کی‌روش هفته آینده به ایران برمی‌گردد,
 
, , اصولی: سرپرست جدید تیم ملی را تعیین می‌کنیم؛ استیلی ۲ ماه پیش اسکوچیچ را فاقد صلاحیت دانست!, اصولی: سرپرست جدید تیم ملی را تعیین می‌کنیم؛ استیلی ۲ ماه پیش اسکوچیچ را فاقد صلاحیت دانست!]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه