اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

ایستگاه های سنجش سلامت توسط بسیج در لرستان برپا شد + تصاویر

ایستگاه های سنجش سلامت توسط بسیج در لرستان برپا شد + تصاویر
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ایستگاه های سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی در لرستان برپا و خدمات رایگانی به مردم ارائه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در دومین روز از هفته دفاع مقدس، اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با حضور در نماز دشمن شکن جمعه و با برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون نمازگذاران پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به اینکه علاوه بر انجام تست قندخون و فشار خون در این برنامه افزود: خدمات مشاوره ای توسط کارشناسان مربوطه و توزیع ماسک به عزیزان شرکت کننده ارائه شد.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: طی زمانی که این ایستگاه در محل مصلی الغدیر بر پا شد بیش از ۱۵۰۰ نفر از عزیزان شرکت کننده ویزیت شدند، همچنین موارد در معرض خطر نیز ضمن معاینه مورد مشاوره قرار گرفتند.

,

ملک آرا گفت: ایستگاه های سلامت در دیگر شهرستان های استان توسط کانونهای بسیج جامعه پزشکی نیز جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به عزیزان شرکت کننده در نماز جمعه برپا شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه