اخبار داغ

خواهر شهید:

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۴۰ شهید تقدیم کرد

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۴۰ شهید تقدیم کرد
نجمه فرزانه گفت: نیروی انتظامی در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ برای امنیت، آرامش و آسایش مردم، ۴۰ شهید تقدیم ملت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجمه فرزانه، خواهر شهید و فعال فرهنگی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: دشمن بعد از ۴۳ سال تصمیم به براندازی نظام می گیرد و برای این مهم از نفوذ بر نوجوانان استفاده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
دشمن در اغتشاشات خیابانی نوجوانان ما را هدف قرار داده است
, دشمن در اغتشاشات خیابانی نوجوانان ما را هدف قرار داده است,
 
,
وی ادامه داد: یک زمانی در ابتدای انقلاب اسلامی دشمن جنگ را علیه ما شروع کرد و نوجوانان ۱۹ الی ۲۰ ساله ما این جنگ را مدیریت و کنترل کردند، اکنون نیز بعد از ۴۳ سال دشمن با نفوذ بر نوجوانان و جوانان می خواهد نظام را سرنگون کند.
,
 
,
برای حفظ انقلاب ۲۰۰ هزار شهید دادیم
, برای حفظ انقلاب ۲۰۰ هزار شهید دادیم,
 
,
فرزانه افزود: ما برای حفظ انقلاب ۲۰۰ هزار شهید دادیم که ۳۶ هزار نفر از آنها دانش آموز بودند، اما اینکه چرا دشمن بر نوجوانان نفوذ کرده است؟ عدم تبیین واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب مهمترین دلیل این نفوذ است، نوجوانان ارزش های این انقلاب را نشناختند و بسیاری از آنها از روی هیجانات وارد این فتنه ها شده اند، بنابراین اثرگذارترین راهکار مقابله با نفوذ دشمن تبیین ارزش های دفاع مقدس برای جوانان است.
,
 
,
در بهمن ۵۷ با حضور پرشور جوانان به پیروزی رسیدیم
, در بهمن ۵۷ با حضور پرشور جوانان به پیروزی رسیدیم,
 
,
خواهر شهید تصریح کرد: دشمن، بهمن سال ۵۷ جنگ علیه کشور ما را با ۳۶ ابرقدرت دنیا شروع کرد و حضور پرشور جوانان، کشور را به پیروزی رساند.
,
 
,
مهمترین هدف دشمن در جنگ شناختی تسخیر عقاید نوجوان است
, مهمترین هدف دشمن در جنگ شناختی تسخیر عقاید نوجوان است,
 
,
وی گفت: اگر ارزش های انقلاب را برای جوانان تبیین نکنیم دشمن این کار را انجام می دهد و امروز استکبار با جنگ شناختی و ادراکی و با نفوذ بر فکر و عقاید جوانان این کار را انجام داده است و به تعبیبر رهبری جای شهید و جلاد عوض شده است.
,
 
,
فرزانه ادامه داد: در کشور ما بی سابقه بوده که مرگ یک خانم بتواند باعث اغتشاشات خیابانی شود، بنابراین دشمن از ماه ها قبل روی این مهم برنامه ریزی کرده و به یکباره نقشه خود را پیاده می کند.
,
 
,
دشمن با تخریب پلیس می خواهد امنیت را از کشور بگیرد
, دشمن با تخریب پلیس می خواهد امنیت را از کشور بگیرد,
 
,
این فعال فرهنگی تاکید کرد: نفوذ به گونه ای طرح ریزی شده است که پلیس امنیت اجتماعی را وادار به تبعیت می کند، بنابراین جنگ شناختی و ادراکی دشمن در موضوع مهسا امینی مشهود است، و وقتی مرگ این دختر رسانه ای می شود امثال مریم رجوی ها اعلام عزای عمومی می کنند.
,
 
,
جوانان بر تاریخ کشور مسلط نیستند
, جوانان بر تاریخ کشور مسلط نیستند,
 
,
وی بیان کرد: دشمن با جنگ ادراکی درصدد تغییر فکر، عقیده و ایمان است زیرا بسیاری از جوانان تاریخچه جنگ، منافقین، کومله ها را نمی دانند، چون روی تاریخچه کشور خود مسلط نیستند، دشمن از این مهم سوء استفاده کرده و گفته های خود را به صورت بسیار قشنگ به نوجوان تزریق می کند.
,
 
,
نیروی انتظامی در ۶ ماه نخست سال برای حفظ امنیت کشور ۴۰ شهید تقدیم ملت کرد
, نیروی انتظامی در ۶ ماه نخست سال برای حفظ امنیت کشور ۴۰ شهید تقدیم ملت کرد,
 
,
فرزانه بیان کرد: نیروی انتظامی در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ برای امنیت، آرامش و آسایش مردم، ۴۰ شهید تقدیم ملت کرده است، اما دشمن می خواهد اقدامات درخشان و مفید ناجا را به حاشیه برده و نادیده بگیرد و نیروی انتظامی را با حربه های جنگ شناختی حذف کند.
,
 
,
بانوان رسالت سنگینی در روشنگری و تبیین دارند
, بانوان رسالت سنگینی در روشنگری و تبیین دارند,
 
,
این خواهر شهید ادامه داد: اگر امروز اقدامات پلیس را روشنگری نکنیم، دشمن واقیعت های وارونه را به خورد جوان می دهد بنابراین رسالت بانوان بسیار سنگین است تا می توانید روشنگری و تبیین کنید.
,
 
,
جوانان عاشق اسطوره های جنگ هستند
, جوانان عاشق اسطوره های جنگ هستند,
 
,
وی افزود: جوانان ما عاشق پهلوانان و قهرمانان، فرهنگ شهادت، شجاعت و ایثار هستند و راه خدا، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) را دوست دارند، بنابراین فرهنگ دفاع را به جوانان معرفی کنیم.
,
 
,
مهمترین اهداف دشمن از اغتشاشات خیابانی، تجزیه کردستان و براندازی نظام است
, مهمترین اهداف دشمن از اغتشاشات خیابانی، تجزیه کردستان و براندازی نظام است,
 
,
فرزانه گفت: مهمترین اهداف دشمن از اغتشاشات خیابانی، تجزیه کردستان و براندازی نظام است همان هدفی که ۴۳ سال پیش با آن جنگ ۸ سال دفاع مقدس رقم خورد و اکنون بعد از سال ها مجدد با همین هدف با جنگ شناختی و ادراکی به جان جوانان ما افتاده است.
,
 
,
جمهوری اسلامی پیام استقامت و پایداری را به دنیا صادر کرد
, جمهوری اسلامی پیام استقامت و پایداری را به دنیا صادر کرد,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: جمهوری اسلامی به دنیا پیام استقامت، تبعیض نبودن می دهد و دشمن از این پیام هراس دارد، با همین روحیه ۳۲ روز مردم خرمشهر شبانه روز جنگیدند تا یک وجب از خاک خونین شهر تسخیر دشمن نشود.
,
 
,
وی بیان کرد: اگر ندای ملائکه رهبر به گوش رزمنده ها نرسیده بود، ما جوانانی مثل شهید فهمیده ها نداشتیم.
,
 
,
مقاومت، رمز پیروز کشور در فتنه ها و جنگ های مختلف است
, مقاومت، رمز پیروز کشور در فتنه ها و جنگ های مختلف است,
 
,
فرزانه بیان کرد: امروز پایداری و مقاومت رمز پیروی ما در کشور و دنیاست و رمز پیروزی در جنگ شناختی و ادراکی دشمن نیز پایداری و استقامت با سلاح دانش، تدبیر و بصیرت است.
,
 
,
منتظر واقعی از سختی های روزگار گلایه ندارد
, منتظر واقعی از سختی های روزگار گلایه ندارد,
 
,
این خواهر شهید تاکید کرد: رزمندگان ما  نان خشک می خوردند و خدا را شاکر بودند و با دشمن می جنگیدند، آنهایی که ادعای امام زمانی می کنند، اما از سختی های روزگار گلایه دارند، دروغ می گویید منتظر امام زمان(عج) هستید.
,
 
,
فتنه ها و سختی ها در دوران ظهور افزایش می یابد
, فتنه ها و سختی ها در دوران ظهور افزایش می یابد,
 
,
وی ادامه داد: فتنه ها و سختی ها در دوران ظهور افزایش می یابد، بنابراین اگر ادعای منتظر بودن می کنید، صبور باشید و با استقامت و پایداری فتنه های زمان را خنثی کنید تا پرچم انقلاب به دست صاحب برحقش امام عصر(عج) برسد.
,
 
,
دشمن تا کافر کردن شما از شما امتیاز می گیرد
, دشمن تا کافر کردن شما از شما امتیاز می گیرد,
 
,
فرزانه ادامه داد: زمان، آبستن حوادث می شود، ما در مسیر قله هستیم و فتنه ها و سختی ها زیاد است، استقامت کنیم، زیرا دشمن تا کافر کردن شما از شما امتیاز می گیرد.
,
 
,
دشمن در جنگ ادراکی حق را سیاه جلوه می دهد
, دشمن در جنگ ادراکی حق را سیاه جلوه می دهد,
 
,
این خواهر شهید در خاتمه خاطرنشان کرد: جنگ ادراکی، زشتی را زیبا، باطل را قشنگ و حق را سیاه جلوه می دهد، بنابراین مقابله با جنگ امروز استقامت می طلبد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه