اخبار داغ

سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال چه گفتند؟!

شمسایی: بُردن تنها فلسفه ماست/ طیبی: با تاریخ‌سازی جام را بالای سر می‌بریم

شمسایی: بُردن تنها فلسفه ماست/ طیبی: با تاریخ‌سازی جام را بالای سر می‌بریم
سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وحید شمسایی و حسین طیبی، سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسسال کشورمان پس از پیروزی پر گل شب گذشته و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ - کویت به اظهارنظر پرداختند.

, پیروزی پر گل شب گذشته,

شمسایی: بُردن فلسفه ماست

, شمسایی: بُردن فلسفه ماست,

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم، اما هنوز فضا برای پیشرفت داریم. فلسفه ایران مشخص است، بردن. برخی از اعضای تیم ما تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار دارند و این یک چالش برای آماده‌سازی آنها برای دیدار با لبنان خواهد بود.

,
وی با بیان این که ۱۰ سال تجربه بازی کردن در جام ملت‌های آسیا را دارد، تصریح داشت: می‌دانم شرایط هر دیدار با مسابقه قبل فرق می‌کند و باید به طرز متفاوتی آماده بازی با لبنان شویم. هواداران زیادی در سالن دیدم و از همه آنها تشکر می‌کنم که برای تماشای بازی ما وقت گذاشتند. امیدوارم آنها را در دیدار بعدی هم ببینیم. باید دوباره دور هم جمع شویم و روی دیدار بعدی تمرکز کنیم.
,
 
,
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، قهرمانی آسیا را هدف اصلی تیمش دانست و گفت: نقش من پرورش ستارگان آینده ایران است. جایگزین کردن بازیکنان به‌جای ۱۰ بازیکن شناخته‌شده و انتظار از نیروهای جدید برای بازی کردن به شیوه‌ای که می‌خواهیم، کار آسانی نیست. تیم‌های ژاپن، ویتنام و تایلند رقبای سنتی ما برای قهرمانی محسوب می‌شوند و تیم‌هایی چون ازبکستان، عربستان و کویت نیز فوق‌العاده هستند.
,

طیبی: جام را بالای سر می‌بریم

, طیبی: جام را بالای سر می‌بریم,
حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی ایران هم عنوان داشت: پس از دیدار با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که همه ما اشتباهاتی در بازی مرتکب می‌شویم. باید به‌عنوان یک گروه کار کنیم؛ نه به‌صورت فردی. می‌خواهیم با قهرمانی به ایران بازگردیم و پس از شکست چین تایپه، برای رسیدن به این هدف چهار دیدار دیگر داریم. سالن سعد العبدالله جایی است که ما جام را بالای سر می‌بریم و تاریخ‌سازی می‌کنیم.
,
 
,
, ,
 
,
بیشتر بخوانید؛
, بیشتر بخوانید؛,
 
, , , سریال اتفاقات عجیب در تیم ملی فوتسال/ سنگ‌سفیدی خط خورد، نظری با درگیری رفت!, سریال اتفاقات عجیب در تیم ملی فوتسال/ سنگ‌سفیدی خط خورد، نظری با درگیری رفت!,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه