اخبار داغ

فعال فرهنگی و تهیه کننده تلویزیون:

خود مرجع پنداری سلبریتی‌ها شکسته شود/ مدیریت فضای مجازی راه برون رفت از آسیب‌ها

خود مرجع پنداری سلبریتی‌ها شکسته شود/ مدیریت فضای مجازی راه برون رفت از آسیب‌ها
محمد علی یوسفیان گفت:این هنرمند نماها در تمام حوزه ها نظردهی می کنند و از فرصت مشهور بودن خود برای جریان سازی بهره مند می برند که می بایست این آسیب در بدنه جامعه هنری با تحلیل آموزش داده شده و این جایگاه شکسته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی یوسفیان فعال فرهنگی و تهیه کننده تلویزیون ضمن گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن محکوم کردن فعالیت برخی سلبریتی ها در حوادث اخیر کشور و دامن زدن به تحریکات اغتشاشگران گفت: اقدامات این افراد موجب می شود شناخت مردم نسبت به انها عمیق تر شده و خود واقعی آنها نمایان شود، البته در این میان نباید رفتار درست و شایسته برخی دیگر از هنرمندان نادیده گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

یوسفیان همچنین اذعان کرد: متاسفانه برخی از این افراد در این ماجرا نان خود را در خون مردم زدند و بیشترین انتفاع مالی و موقعیتی از نظام و مردم را از طریق همکاری با بیگانگان نصیب خود کردند.

,

این فعال فرهنگی و تهیه کننده تلویزیون بر آسیب خود مرجع پنداری سلبریتی ها در حوزه های غیرتخصصی تاکید کرد و افزود: این هنرمند نماها در تمام حوزه ها نظردهی می کنند و از فرصت مشهور بودن خود برای جریان سازی بهره مند می برند که می بایست این آسیب در بدنه جامعه هنری با تحلیل آموزش داده شده و این جایگاه شکسته شود.

,

وی در ادامه نظارت بر عملکرد سلبریتی ها، پاسخگو نمودن آنها و تغییر رفتار برخی مدیران نسبت به این افراد را  از جمله مطالبات مردمی دانست که باید به آن پرداخته شود.

,

یوسفیان علت اصلی این قبیل رفتارها را مربوط به نشناختن مبانی دینی و تمدنی و تاریخی کشور و تحلیل حوادث بر اساس کدهای تمدن مادی دانست و افزود: خود کم بینی و خودتحقیری و بزرگ دیدن مظاهر تمدن مادی را نیز باید بردلایل فوق افزود.

,

وی در شرایط کنونی راه حل ایجاد همگرایی در اقشار مختلف مردم را تبیین مواضع دشمن و بیان آسیب ها و خسارت های وارده به کشور در این کشمکش ها و نزاع ها دانست.

,

این فعال فرهنگی تاثیر این قبیل رفتا رها را در مجامع بین المللی موجب افزایش تحریم آنان( مانند سال ۸۸) و مصمم شدنشان در مواضع ناحقشان در برابر ملت ایران دانست و ابراز کرد: تنها راه نجات کشور این است که مدیریت این فضای رها شده مجازی از دست دشمن خارج شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه