اخبار داغ

بازی با استقلال را مساوی کردند؛

واکنش مدیرعامل باشگاه فولاد به پیشنهاد فدراسیون فوتبال/ گرشاسبی: با نکونام برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم

واکنش مدیرعامل باشگاه فولاد به پیشنهاد فدراسیون فوتبال/ گرشاسبی: با نکونام برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از دیدار با تیم فوتبال استقلال به ارائه توضیحاتی درباره شرایط جواد نکونام پرداخت.
[
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از تساوی امروز مقابل تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کارشناسان باید قضاوت کنند. من تشکر ویژه از کادر فنی و بازیکنان می‌کنم که مردانه بازی کردند. ما جلو بودیم و نهایتا "مساویش" کردند. تساوی‌ها استثناست؛ با تیم‌های ضعیفی مساوی نکردیم، بلکه با تیم‌های بالای جدول به تساوی رسیدیم.
,
 
,
گرشاسبی در ادامه درباره اعتراض استقلالی‌ها به چند صحنه مشکوک به پنالتی در این دیدار بیان داشت: معمولا به همین شکل است. کارشناسان باید قضاوت کنند. کارشناسان باید چند بار صحنه‌ها را ببینند و سپس نظر بدهند.
,
 
,
او در پاسخ به این سوال که آیا از روند فولاد راضی است، تأکید داشت: اگر بازی عقب افتاده‌مان را انجام دهیم و سه امتیاز آن را بگیریم، به صدر جدول می‌رسیم.
,
 
,
مدیرعامل فولاد درباره آینده کاری جواد نکونام در این باشگاه تصریح داشت: ما با آقای نکونام برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کردیم و ان‌شاءالله یک افتخار دیگر در کارنامه او و فولاد ثبت شود.
,
 
,
گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادات متعددی که به نکونام داده می‌شود، تمرکز فولاد را به هم نمی‌ریزد، توضیح داد: قطعا همینطور است. این برای فولاد افتخار است که بعد از چند سال کار نکونام در این باشگاه، خیلی از باشگاه‌ها به دنبال او هستند.
,
 
,
او در پایان درباره کسب مجوز حرفه‌ای فولاد گفت: مشکلی نداریم. تا زمانی که ما در کارگروه بودیم، برای هیچ تیمی مشکلی به وجود نیامده بود. ما الان همه استانداردها را بارگزاری می‌کنیم تا خواسته‌های AFC برآورده شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه