اخبار داغ

اعدام دهها تروریست خودی توسط داعش

اعدام دهها تروریست خودی توسط داعش
گروه تروریستی داعش به دلیل شکست مزدورانش از ارتش سوریه در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور، ۲۰۰ تن از اعضای خود را اعدام کرد..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از العالم؛ گروه تروریستی داعش در شهر الرقه (مقر اصلی داعش در سوریه) ۲۰۰ تن از اعضای خود را به دلیل فرار از جنگ با ارتش سوریه در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور اعدام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


ضربات سنگین ارتش سوریه به عناصر مسلح داعش از ۱۰ روز پیش در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور آغاز شده و این امر باعث گردیده تا عناصر داعش یا فرار کنند یا به هلاکت برسند. با مشاهده این اوضاع سرکردگان داعش دستور دادند ۲۰۰ تن از افرادی را که فرار را به قرار ترجیح داده بودند اعدام کنند.

ارتش سوریه همچنین شمار زیادی از تروریست‌های داعش را که برای نفوذ به منطقه مجاور مرز لبنان تلاش می‌کردند به هلاکت رساند. در حومه حمص، استان حماه و حومه ادلب نیز تعداد زیادی از تروریست‌ها در درگیری با نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.

تعداد کشته‌ها و مجروحان تروریست‌های داعش در جبهه‌های مختلف سوریه به حدی زیاد است که تروریست‌ها برای انتقام گرفتن از نظام سوریه با استفاده از بمب‌هایی که با سیلندرهای گاز ساخته‌اند و آن را «توپخانه جهنمی» نامیده‌اند به شهروندان بی‌گناه حمله می‌کنند. دیده‌بان حقوق بشر بحرین که نزدیک به مخالفان سوریه است با تایید این خبر اظهار داشت که تاکنون ۳۱۱ شهروند سوری از طریق این بمب‌ها کشته شده‌اند.

دو‌سوم از این تلفات که بالغ بر ۲۰۳ نفر می‌شود مربوط به شهر حلب است که در میان آنها ۴۲ کودک و ۲۵ زن هستند. ۷۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه