اخبار داغ

وقتی حضور میلیونی خاری در چشم می شود؛

هدف رسانه های بیگانه از القای ناامنی در ایام اربعین چست؟+تصاویر

هدف رسانه های بیگانه از القای ناامنی در ایام اربعین چست؟+تصاویر
رسانه های ضد انقلاب در خطی مشترک سعی در القای وجود ناامنی و خطر در مسیر و حتی در کربلای معلی داشتند تا به نوعی مراسم باشکوه و ایجاد امنیت در کربلا را زیر سوال ببرند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کافی بود کانالهای تلویزیون را بچرخانی تا در همه آنها عشق و ذوق حسینی مردمی را ببینی با پاهای برهنه و زخمی، خود را به کربلا قطب عاشقی در دنیا رسانده بودند که یک صدا بگویند ما تا پای جان با حسین(ع) و آرمانهایش باقی خواهیم ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

اما در کنار این زیبایی ها کشور عراق به علت حضور گروهی افراطی تحت عنوان"داعش" در چند ماه گذشته درگیر مشکلات تروریستی این گروه قرار دارد اما این هم دلیلی برای کمرنگ شدن حضور مردم در کربلا نشده بود.

,

امنیت کامل کربلا و سپری شدن اربعین امسال با کمترین خطر امنیتی جزء نقاط متحیر کننده برگزاری این مراسم باشکوه که نشان از تحت کنترل بودن همه چیز در کربلا دارد زیرا مراسم امسال بدون کمترین مشکل، درگیری و خشونت سپری شد.

,

اما برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا آنقدر بزرگ است که جای هیچگونه زیر سوال بردن بزرگترین تجمع مسالمت آمیز دنیا را باقی نگذارد ولی چرا برخی سایت های ضد انقلاب سعی در القای ناامنی و  وجود خطرات در مسیر زائرین به کربلا را  دارند جای بسی سوال است

,

 

,
,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه