اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

خراسان جنوبی روز پنج‌شنبه میزبان سفر دو روزه رئیس جمهور/ برنامه‌های اعضای هیات دولت اعلام شد

خراسان جنوبی روز پنج‌شنبه میزبان سفر دو روزه رئیس جمهور/ برنامه‌های اعضای هیات دولت اعلام شد
قناعت گفت: رئیس جمهور از روز پنجشنبه به مدت ۲ روز به خراسان جنوبی سفر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت با اعلام این خبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر دو روزه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، پنجشنبه ۲۴ آذرماه آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۲۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که آمادگی کامل برای میزبانی این سفر را داریم، گفت: خراسان جنوبی مقصد نخستین سفر از دور دوم سفرهای رئیس جمهور انتخاب شده که جای تقدیر دارد.

,

وی به مزایای انتخاب خراسان جنوبی به عنوان اولین مقصد دور دوم سفرهای رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: از مزایای این اولین بودن این است که مصوبات و اعتبارات زودتر ابلاغ شده و تخصیص می‌یابند و از طرفی هم اعتبارات بیشتر نقدی بوده و درصد جذب آن هم بالاست.

,

قناعت با بیان اینکه هدف از این سفر پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس جمهور و هیئت دولت به استان است، بیان کرد: در جریان این سفر و طی نشستی ویژه مصوبات سفر اول مورد بررسی و واکاوی قرار خواهند گرفت.

,

به گفته وی؛ بررسی وضعیت تحقق مصوبات و دلایل اجرایی نشدن برخی از آنها به منظور رفع موانع پیش ‌رو از اهداف این نشست است.

,

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که مطالبات استان برای این دور سفر احصاء شده و به مرکز نیز ارائه گشته است، اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، در سفر دوم رئیس جمهور به استان مصوباتی خوب و اثرگزار و مکمل مصوبات سفر اول را برای توسعه خراسان جنوبی خواهیم داشت.

,

قناعت با بیان این که در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار است، گفت: سفر به استان‌های محروم از جمله خراسان جنوبی در اولویت برنامه های شخص رئیس جمهور و هیئت دولت قرار گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت موضوع هدایت سرمایه گذاران ملی به سمت استان‌های محرومی از جمله خراسان جنوبی در دستورکار قرار گرفته، بیان کرد: در جریان این سفر استانی نشست تخصصی خوبی با گروه‌های مرجع و تأثیرگزار و سرمایه گذاران ملی برگزار خواهد شد تا آنان در زمینه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی هدایت و راهنمایی شوند.

,

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دیدار مردمی آیت الله رئیسی در جریان سفر به خراسان جنوبی، گفت: این دیدار مردمی ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۲۴ آذرماه در استادیوم آزادی بیرجند خواهد بود.

,

به گفته وی؛ این دیدار نشان دهنده علاقه و ارادت شخص رئیس جمهور به مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی می باشد.

,

قناعت عنوان کرد: در جریان این سفر، طرح‌های اقتصادی و عمرانی در برخی شهرستان‌ها از جمله قاینات با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

,

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر سال ۷۸ مقام معظم رهبری به شهرستان نهبندان و تأکید ایشان بر رفع غبار محرومیت از منطقه، افزود : آیت الله رئیسی سفری هم به شهرستان مرزی نهبندان خواهند داشت و در جریان این سفر، وضعیت تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز رصد خواهد شد.

,

قناعت ادامه داد: دیدار رئیس جمهور با مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه نهبندان هم از برنامه های این سفر می باشد.

,

به گفته وی؛ آیت الله رئیسی به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نگاه ویژه و خاصی به مردم خراسان جنوبی دارند و این علاقمندی از طرف مردم این استان نیز کاملاً مشهود است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه