اخبار داغ

دانا گزارش می دهد/

"زندان اوین" پاتوق این روزهای اهالی ورزش / حضور مدیران صنعتی،سیاسی و اقتصادی "بلای جان فوتبال ایران"

"زندان اوین" پاتوق این روزهای اهالی ورزش / حضور مدیران صنعتی،سیاسی و اقتصادی "بلای جان فوتبال ایران"
باید گفت همه خسته شده‌اند از این همه دو رنگی و حرف‌های ضد و نقیض از شکایت و بازداشتهای سریالی یک روز رویانیان یک روز مایلی کهن و سیاسی و .. این روزها زندان اوین تبدیل به پاتوق چهره های ورزشی شده است که بنا به دلایل مختلف بازداشت می شوند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در حالی که رسانه‌های ورزشی، به عواملی چون کیفیت پایین بازی‌ها، قیمت بالای بلیت‌ها، نبود ستاره‌ها در فوتبال امروز ایران، امکانات ضعیف ورزشگاه‌ها، زمان نامناسب برگزاری بازی‌ها و... اشاره می‌کنند، شاید موضوعی که کمتر به آن پرداخته شده است، خستگی فوتبالی‌ها از وضعیت نابسامان این رشته پرطرفدار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حاشیه‌ها گرچه همیشه جذابند و گاهی از متن فوتبال زیبا‌تر، اما پرداختن به آن هم حدی دارد، علیرغم آنکه این روز‌ها رسانه‌های ورزشی که الا ماشاالله بر تعدادشان افزوده می‌شود شامل برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی، مطبوعات، وب سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، هر روز از بداخلاقی‌های فوتبال ما پرده بر می‌دارند، اما نه تنها دردی از فوتبال بیمار ما دوا نکرده، بلکه هر دم از این باغ بری می‌رسد.

,

یکی از عادت های بد فوتبال ایران عدم ثبات افراد در پست های مدیریتی است که در طی سال های اخیر به تیم ملی و باشگاه های کشور به شدت ضرر رسانده است.

,

تصمیم گیری های عجولانه برخی از مسئولین در طول یک دهه اخیر سبب شده تا رفت و آمد مدیران در برخی باشگاه های لیگ برتری خصوصا دو تیم پرطرفدار پایتخت از دست رفتن فرصت های مناسب را در برداشته باشد.

,

باید گفت همه خسته شده‌اند از این همه دو رنگی و حرف‌های ضد و نقیض از شکایت و بازداشتهای سریالی یک  یک روز مایلی کهن یک روز سیاسی و ..  این روزها زندان اوین تبدیل به پاتوق چهره های ورزشی شده است که بنا به دلایل مختلف بازداشت می شوند.

, باید گفت همه خسته شده‌اند از این همه دو رنگی و حرف‌های ضد و نقیض از شکایت و بازداشتهای سریالی یک  یک روز مایلی کهن یک روز سیاسی و ..  این روزها زندان اوین تبدیل به پاتوق چهره های ورزشی شده است که بنا به دلایل مختلف بازداشت می شوند., باید گفت همه خسته شده‌اند از این همه دو رنگی و حرف‌های ضد و نقیض از شکایت و بازداشتهای سریالی یک  یک روز مایلی کهن یک روز سیاسی و ..  این روزها زندان اوین تبدیل به پاتوق چهره های ورزشی شده است که بنا به دلایل مختلف بازداشت می شوند.,

 مردم از این همه حرف نادرست زدن و تقصیر را گردن دیگران انداختن چه وزارت ورزش باشد و چه فدراسیون فوتبال خسته شده اند، با این وضعیت فوتبال آشفته حالا سالهاست که سایه سیاسیون هم بر سر این رشته پرطرفدار گسترده شده و هر روز هم دارد پررنگ تر می‌شود. یکی که می‌رود و دیگری می‌آید فریاد می‌زند که ما دخالتی در امور فوتبال و فدراسیون‌ها نخواهیم داشت.

,  مردم از این همه حرف نادرست زدن و تقصیر را گردن دیگران انداختن چه وزارت ورزش باشد و چه فدراسیون فوتبال خسته شده اند, با این وضعیت فوتبال آشفته حالا سالهاست که سایه سیاسیون هم بر سر این رشته پرطرفدار گسترده شده و هر روز هم دارد پررنگ تر می‌شود. یکی که می‌رود و دیگری می‌آید فریاد می‌زند که ما دخالتی در امور فوتبال و فدراسیون‌ها نخواهیم داشت.,

سالهاست، این فوتبال مثل بختک وبا عطشی سیری ناپذیر برروی بیت المال این مملکت افتاده و مدیران فوتبال، ازجیب مردم بخشش وبریزوبپاش، وقراردادهای میلیاردی منعقد می کنند و سفرهای بی شمار خارجی می روند، بطوریکه تعدادی از این مدیران، رکورد سفرهای مارکوپولو را هم شکسته اند!

,

در حال حاضر درد فوتبال ما همین حضور مدیران صنعتی، سیاسی و اقتصادی است که با توهم قدرت بیرونی خود به دنبال جلب توجهات غیر منطقی و غیر اصولی هستند.

, در حال حاضر درد فوتبال ما همین حضور مدیران صنعتی، سیاسی و اقتصادی است که با توهم قدرت بیرونی خود به دنبال جلب توجهات غیر منطقی و غیر اصولی هستند., در حال حاضر درد فوتبال ما همین حضور مدیران صنعتی، سیاسی و اقتصادی است که با توهم قدرت بیرونی خود به دنبال جلب توجهات غیر منطقی و غیر اصولی هستند.,

 به هر حال در فوتبالی که سلسله مسائل غیراخلاقی سال به سال در آن در حال تکرار است، طبیعی است که کار به جعل اسناد و دور زدن قوانین نظام وظیفه هم کشیده شود. بنابراین باید پذیرفت تا زمانی‌که چنین مسائل پیش پا افتاده‌ای در فوتبال ما حل نشده باقی مانده است، باید فاتحه مسائل بزرگ‌تر مانند فساد در فوتیال را خواند. آن هم در حالیکه در همه دنیا فوتبال برای لذت بردن از رقابت سالم است و حاشیه‌هایش هم حاشیه‌های مثبت و جذابی چون عیادت بازیکنان لیورپول از کودکان بیمار است ولی در کشور ما حاشیه‌های مخربی را در فوتبال شاهدیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه