اخبار داغ

گزارش دانا از اجتماع مردمی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

حضور گسترده و پرشور مردم تهران در مصلی/ آیت الله رئیسی: جمهوری اسلامی چرخه سازش انسان‌های خودساخته است

حضور گسترده و پرشور مردم تهران در مصلی/ آیت الله رئیسی: جمهوری اسلامی چرخه سازش انسان‌های خودساخته است
مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لحظاتی پیش مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران آغاز شد.
سردار سلامی فرمانده سپاه، سردارقاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، مهدی چمران رئیس شورای شهر، حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در این مراسم حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

 

,

, ,
 
,
خانواده شهید سلیمانی و شخصیت‌هایی از کشورهای محور مقاومت نیز از مهمانان دیگر این مراسم هستند.
,
 
,
, ,
 
,
ابو فدک المحمداوی: حاج قاسم سلیمانی برای آزاد شدن عراق از تروریست‌های تکفیری تلاش کرد
, ابو فدک المحمداوی: حاج قاسم سلیمانی برای آزاد شدن عراق از تروریست‌های تکفیری تلاش کرد,
 
,
«ابو فدک المحمداوی» جانشین حشدالشعبی در ابتدای این مراسم به بیان مطالبی پرداخت.
,
 
,
جانشین حشدالشعبی گفت: در همه مراحل و اتفاقات عراق حاج قاسم سلیمانی نقش اساسی داشت. درست است که مهم ترین محور و دغدغه این شهید بزرگوار فلسطین بود اما ایشان هیچگاه از مسئله مقاومت در لبنان غافل نشد و غم عراق را نیز داشت.
,
 
,
وی با اشاره به تلاش های حاج قاسم سلیمانی برای آزاد شدن عراق از تروریست های تکفیری، افزود: شهید سلیمانی همواره تلاش می کرد عراق کشوری آزاد باشد و مستقل اداره شود.
,
 
,
جانشین حشد الشعبی گفت: حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس رهبری مقاومت عراق را بر عهده داشت، همچنین بعد از آن که سوریه مورد هجمه قرار گرفت به آنجا رفتند و مجاهدت های زیادی را انجام دادند که نمی توانم به همه آن ها اشاره کنم.
,
 
,
وی گفت: مبارزات شهید سلیمانی در کشورهای حوزه مقاومت قهرمانانه بود و ایشان به خاطر این مبارزات بارها مورد تهدید قرار گرفته بود.
,
 
,
در ادامه این مراسم گروه سرود اقوام ایرانی به اجرای سرود پرداخت.
,
 
,
, ,

 زینب سلیمانی:مسئولان راه سردار سلیمانی را در پیش گرفته و مشکلات مردم را با فداکاری حل کنند

,

در ادامه این مراسم زینب سلیمانی فرزند شهیدسلیمانی ضمن قدردانی از مردم برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت سردا سلیمانی گفت: از مردم کرمان برای استقبال خوب از مهمانان حاج قاسم قدردانی می‌کنم.
 

,
,

, ,

وی تصریح کرد: آنچه امروز اهمیت دارد این است که امروز تمام مسئولان راه سردار سلیمانی را در پیش گرفته و مشکلات مردم را با فداکاری حل کنند.

زینب سلیمانی دختر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حقا که چنین ملتی شایسته فداکاری و جان فدایی است. آنچه امروز اهمیت دارد این است که تمام مسئولان راه و مرام شهید سلیمانی را در پیش گرفته و گره های کوچک و بزرگ زندگی مردم را با فداکاری باز کنند و آینده بهتری را برای فردای این مردم رقم بزنند.

وی افزود: ان‌شاءالله با توجه به و تاثیر همین مرام و اندیشه بتوانیم حق این مطلب را ادا کنیم و موجبات رضایت خداوند متعال و نزول رحمتش را برای این ملت و کشور عزیز فراهم کنیم.

زینب سلیمانی ادامه داد: حال و هوای این روزها یادآور تشییع شهید سلیمانی در دی ماه ۹۸ است. مردم عزیز ما امسال قدم‌های بزرگی برداشتند؛ دست تک تک شما را می‌بوسم و قدردان محبت‌های شما هستم.

,
,
,
,
,
,
,

, ,

آیت الله رئیسی: جمهوری اسلامی چرخه سازش انسان‌های خودساخته است

,

آیت الله رئیسی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور گسترده مردم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: بدون تردید پاسداشت خاطره قهرمان ملی و امت اسلامی و گرامیداشت شهید سلیمانی مرد مبارزه با تروریسم، تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت از استکبار و نظام سلطه است.

وی تصریح کرد: ما از سویی بسیار محزون و مصیبت زده هستیم چون بزرگی را از دست دادیم از سوی دیگر بسیار مفتخر و سربلند هستیم به خاطر وجود این شخصیت بزرگ که برای آزادی همگان اندیشه داشت.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: حاج قاسم ابتدا خودسازی کرد تا بتواند جامعه‌سازی کند. همه بزرگان ما ابتدا راه خودسازی و تقوای الهی را پیشه گرفتند زیرا انسان خودساخته و با تقوا می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.

رئیسی بیان کرد: جمهوری اسلامی چرخه سازش انسان‌های خودساخته است که این چرخه درون‌زاست و میرایی ندارد. شهید سلیمانی پرورش یافته و سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس جمهور در ادامه خطاب به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی گفت: همچنان که دیروز سردار سلیمانی در برابر ظلم و زیاده خواهی‌ها و سلطه‌گری و استکبار شما ایستاد و مقاومت را در منطقه آفرید، امروز هم جوانان دلداده ما در سایه روح بلند شهید سلیمانی تا آخر در برابر شما خواهند ایستاد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

آمریکایی‌ها بدانند از خون شهید سلیمانی نخواهیم گذشت

,

آیت الله رئیسی با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی قدس درباره انتقام از خون شهید سلیمانی خطاب به جمع حاضر در مصلای تهران تاکید کرد: امروز سردار سلامی و سردار قاآنی اعلام کردند، آمریکایی‌ها بدانند از خون شهید سلیمانی نخواهیم گذشت و اجازه دهید از جانب همه شما اعلام کنم خون شهید سلیمانی را از یاد نبرده و نخواهیم برد و بدانند انتقام خون شهید سلیمانی حتمی‌ است و خواب راحت برای قاتلان و مسببان نخواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: کشور در حال پیشرفت را که با این شهادت ها نه کند می شود نه متوقف؛ تصور کرده‌اند با این شهادت‌ها، ضربه ها و جنایت‌ها می‌توانند حرکت ملت ایران را کند کنند زهی خیال باطل! ملت بزرگ ایران راه پیشرفت و تحول را به پیروی از امام و مقتدای تحول خواه خود ادامه خواهند داد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور اظهار داشت: در این دو ماه اعلام کردیم شما ملت ایران را نشناخته‌اید و بسیار دچار اشتباه در محاسباتی شده و می‌شوید.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: بارها اعلام کرده‌ایم ملت ایران را بشناسید و این ملت را با ملت‌های دیگر و این نظام را با نظام‌های معمولی در دنیا قیاس نکنید.

وی افزود: گفتید که ملت ایران را می‌شناسید اما باز فتنه و توطئه می‌کنید جنگ ترکیبی راه می‌اندازید با این همه باز شکست دنبال شکست نصیب‌تان می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای جنگ اقتصادی اظهار داشت: در جنگ سایبری یک روز همه پمپ بنزین‌ها را سراسر کشور از کار انداخته‌اید و فکر کردید با این حرکت دشمنانه ملت ایران را همگام خود می‌کنید؛ در جنگ سیاسی همه ظرفیت‌های خود را در سازمان‌های بین المللی علیه ملت ایران به کار گرفتید و در جنگ روانی هم همه رسانه‌های خود را به خط کردید؛ در جنگ اقتصاد هم وارد شده و در ارز و طلا عددسازی کرده‌اید؛ ۵۰ کانال را برای عددسازی به کار گرفته‌اید.این تحلیل نیست بلکه خبر است که می‌گویم.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: امروز پیام این جمعیت و جمعیت‌های مشابه این در سراسر کشور این است که در همه این جنگ‌ها شکست خورده‌اید و بعد از این هم شکست خواهید خورد.

رئیس جمهور تاکید کرد: در حین ورود به مصلا دختر خانمی دهه نودی گفت که شما را به خون شهید سلیمانی قسم می دهم ما پای کار هستیم به مسئولان هم پیام دهید که دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها پای این انقلاب و نظام هستند و مسئولان با اتکا به خدا حرکت کنند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی را متعلق به همه مردم آزاده دنیا بدانید امروز مقالات و دلنوشته ها در فضای مجازی و کتاب که طی این چند سال در فضایل شهید نوشته گواه این است که شهید بزرگوار با تو میثاق بستیم که گسستنی نیست و تا اخر پای نظام و انقلاب و ارزش ها ایستاده ایم.

رئیس جمهور در پایان خطاب به شهید سلیمانی گفت: با تو میثاق بسته و می بندیم که تا آخرین نفس در سنگر دفاع از انقلاب و مردم و خدمت گزاری خالصانه به مردم از پای ننشینند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه