اخبار داغ

هنوز لیست ورود و خروجی به باشگاه نداده‌ایم؛

گل‌محمدی: درباره هدایت تیم ملی فوتبال صحبتی با من نشده/ علی دایی جانش را هم برای پیراهن ایران می‌داد

گل‌محمدی: درباره هدایت تیم ملی فوتبال صحبتی با من نشده/ علی دایی جانش را هم برای پیراهن ایران می‌داد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی جانش را برای پیراهن و پرچم ایران می‌داد؛ جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفتی نخواهد داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از مصاف با نساجی اظهار داشت: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آنها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم. او اسطوره فوتبال ایران است و این که بخواهیم او را تخریب کنیم درست نیست و جز ایجاد  نفرت چیز دیگری ندارد.

,
وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم این مسائل تمام شود. صداوسیما رسالت بزرگی دارد و می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم کمک کند. صداوسیما باید مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد اما جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفت نمی‌کند.
,
 
,
گل‌محمدی در ادامه درباره مصاف تیمش برابر نساجی عنوان داشت: این آخرین بازی نیم فصل ماست. نساجی نتابج خوبی در لیگ گرفته و کادر فنی خوبی هم دارد. آنها تیمی هستند که فوتبال بازی می کنند و تاکتیک دارند. قطعا برای ما بازی سختی است و امیدوارم که بازیکنان ما عملکرد خوبی داشته باشند. هر سه امتیازی ارزش خودش را دارد و هدف ما این است که سه امتیاز را به دست بیاوریم. امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.
,
 
,
وی درباره اینکه آیا برای هدایت تیم ملی با او مذاکره شده است یا خیر؟ گفت: با من هیچ صحبتی نشده است.
,
 
,
گل‌محمدی درباره وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر تأکید داشت: او مشکلی برای همراهی ما ندارد. فکر می‌کردیم مصدومیتش بدتر باشد اما اینگونه نبود.
,
 
,
وی درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر اذعان داشت: او مصدومیت سختی را گذراند و احتیاج دارد که تمرین کند تا بتواند به تیم برگردد. این مرحله حداقل یک ماه زمان خواهد برد.
,
 
,
او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قصد جذب علی علی‌پور را دارد یا خیر؟ تصریح داشت: درباره نقل‌وانتقالات هیچ صحبتی ندارم چون هنوز به نیم فصل نرسیده‌ایم و بعد از بازی فردا هم باید در جام‌ حذفی بازی کنیم. هنوز هم لیستی به باشگاه نداده‌ام و همه اسامی که گفت می‌شود گمانه‌زنی است. اجازه بدهید تا بعد از بازی جام‌حذفی صحبت کنیم.
,
 
,
وی دباره وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی و اینکه گفته می‌شود می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود، عنوان داشت: وقتی بازیکنی پرسپولیس را انتخاب می‌کند قطعا دوست دارد در حضور هوادران بازی کند و این انگیزه زیادی به بازیکن می‌دهد و ورزشگاه بدون تماشگر بی مزه است. مرتضی دوست داشت مقابل هواداران بازی کند اما نشده است. او با ما دو سال قرارداد دارد و هیچ بندی برای جدایی هم ندارد و تا آخر فصل قطعا در پرسپولیس می‌ماند.
,
 
,
او در پایان گفت: ما با تیمی باید بازی کنیم که انگیزه زیادی دارد. تعدادی از بازیکنانشان در پرسپولیس زحمت کشیدند و آقای مطهری هم در پرسپولیس زحمت کشید و بعد از جدایی هم روند پیشرفت را طی کردند. افتخار بزرگی برای من بود که با آنها در پرسپولیس کار کردم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه