اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ملاقات خصوصی و افتتاحیه ای کم فروغ

ملاقات خصوصی و افتتاحیه ای کم فروغ
فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و با بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار امروز چهارشنبه اکران عمومی خودش را در سینماهای کشور آغاز کرده که با فروش زیر ۱۰۰ میلیون تومان، عملا افتتاحیه کم فروغی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان از امروز چهارشنبه 14 دی ماه اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است؛ پیش از این قرار بود تا اولین فیلم بلند امید شمس از هفتم مهر ماه بر پرده سینماها بیاید که به دلیل نا آرامی های اجتماعی سیاسی کشور، عوامل فیلم تصمیم گرفتند تا با اندکی صبر و آرام شدن اوضاع، فیلم خود را در آرامش اکران کنند.

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» با بازی هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار به عنوان بازیگران اصلی، نخستین بار در جشنواره چهلم فجر به نمایش درآمد و توانست تا روزهای پایانی جشنواره به عنوان بهترین فیلم مردمی در رای گیری ها پیشتاز باشد که به دلیل یکسری تخلف ها در شیوه این رای گیری ها، مسعود نقاش زاده، دبیر جشنواره چهلم تصمیم گرفت تا سیمرغ بلورین مردمی را در آن دوره حذف کند و به همین دلیل این فیلم که از کاندیداهای اکران نوروزی به شمار می رفت، از سبد اکران خارج شد و اکران آن تا این روزها به تاخیر افتاده است.

فیلم «ملاقات خصوصی» روایت مقطعی از زندگی پروانه (با بازی پریناز ایزدیار) است که به دلیل زندانی شدن پدر، باید در مغازه عطاری شان کار کند تا مخارج خانواده را تامین کند و حالا با فرهاد (با بازی هوتن شکیبا) آشنا شده که این آشنایی اتفاقات تازه ای را برای او رقم می زند.

ریما رامین فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی پور، نادر فلاح، پیام احمدی نیا، حسین پارسایی و ایمان شمس (برادر کارگردان) سایر بازیگران این فیلم سینمایی هستند؛ در کنار امید شمس، بهمن ارگ و علی سرآهنگ او را در نوشتن فیلمنامه «ملاقات خصوصی» یاری داده اند، بامداد افشار موسیقی این فیلم را کار کرده، فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری و پویان شعله ور تدوینگر این فیلم سینمایی است.

اولین ساخته بلند سینمایی امید شمس در افتتاحیه خود فروشی نزدیک به ۶۰ میلیون تومان را تجربه کرده که با توجه به هزینه های ساخت فیلم، بازیگران چهره و استقبالی که در روزهای جشنواره از این فیلم شده بود، قدری غافلگیر کننده به نظر می رسد که ایمد است با تبلیغات تلویزیونی، شهری و فضای مجازی در روزهای آینده فروش بیشتری را تجربه کند.

امید شمس پیش از ساخت «ملاقات خصوصی» فیلم های کوتاه «گذر»، «شب تولد» و «قرار» را ساخته بود که با حضور در جشنواره های داخلی و خارجی، جوایز بسیاری برای او داشته است و بعد از تجربه ای موفق در حوزه فیلم های کوتاه، امیر بنان به او اعتماد می کند و تهیه کنندگی این کار را برعهده می گیرد. بنان پیش از این دو فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی و «مرد بازنده» محمد حسین مهدویان را در کارنامه کاری خود به عنوان تهیه کننده دارد.

بیشتر بخوانید؛

۸۵ درصد فروش کل گیشه تنها در ۲۰ سینما

۸۵ درصد فروش کل گیشه تنها در ۲۰ سینما,

فیلم‌هایی که بالای ده میلیارد فروش داشته‌اند

فیلم‌هایی که بالای ده میلیارد فروش داشته‌اند

مصطفی پورکیانی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه