اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

طرح بهسازی مسیر سربند به مشگین‌شهر در زمان مقرر تکمیل می‌رسد

طرح بهسازی مسیر سربند به مشگین‌شهر در زمان مقرر تکمیل می‌رسد
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: حدود ۱۶ ماه پیگیر تامین منابع مالی مسیر سربند به مشگین شهر بودیم که با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه ضمانت‌نامه بانک ملت از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان ما، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تعریض و آسفالت مسیر ۲۰ کیلومتری سربند به مشگین‌شهر گفت: ۷ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده هم به پیمانکار واگذار شده که پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده عملیات اجرایی این طرح تکمیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی همچنین از صدور ضمانت‌نامه بانکی ماده ۵۶، منابع مالی تکمیل مسیر سربند به مشگین‌شهر خبر داد و گفت: حدود ۱۶ ماه پیگیر تامین منابع مالی مسیر سربند به مشگین‌شهر بودیم که با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه ضمانت نامه بانک ملت از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شد.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: برای تامین منابع مالی مورد نیاز این مسیر، بانک ملت نیز باید مجوز ماده ۲۲ تامین منابع مالی بانک مرکزی را اخذ کرده و وزارت راه و شهرسازی، قرارداد مربوطه را برای اختصاص منابع مالی امضا کند تا با تخصیص آن طرح بهسازی سربند به مشگین‌شهر در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

,

وی در خصوص مطالبات پیمانکار طرح احداث باند دوم مسیر سربند به مشگین‌شهر هم گفت: برای پرداخت مطالبات پیمانکار طرح،یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق ماده ۵۶ و کمک مالی بانک ملت اختصاص خواهد یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه