اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر:

همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد

همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر برگزار شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر از برگزاری همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبرداد و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه از مولفه‌های مکتب سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، از برگزاری همایش دختران قرآنی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از دختران فعال قرآنی و با حضور خانواده روشندل حافط کل قرآن کریم، امیرهادی بایرامی و استقبال خانواده‌های قرآنی مشگین‌شهر خبرداد و گفت: این همایش معنوی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای الگوسازی رفتاری و گفتاری این شهید والامقام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی سبک زندگی حاج قاسم و مکتب سلیمانی با همکاری و مشارکت  سپاه ناحیه مشگین شهر،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ستاد نمازجمعه، اوقاف و امورخیریه، دارالقرآن و موسسه قرآنی باغ رضوان، شهرداری و آموزش و پرورش در تالار اندیشه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,

وی به تشریح جزئیات این محفل معنوی پرداخت و گفت: اجرای برنامه حفظ و خطبه‌خواتی توسط روشندل حافظ کل قرآن کریم امیر هادی بایرامی، قرائت  شعر توسط خواهر عباسزاده، اجرای برنامه قرآنی و سرود دست جمعی توسط قرآن آموزان و دخترانی قرآنی از جمله برنامه‌های همایش دختران قرآنی حاج قاسم در مشگین شهر بود.

,

جعفری در ادامه سخنان خود تربیت قرآنی در خانواده‌ها را به‌ عنوان حلقه مفقوده سبک‌ زندگی در جامعه نام برد و گفت: با برگزاری محافل معنوی و الگوسازی زندگی خانواده‌های موفق در واقع بسترسازی برای تربیت آینده‌سازان کشور برپایه تعالیم اسلام و قرآن کریم است.

,

وی از خانواده بایرامی روشندل حافظ قرآن‌کریم به عنوان نمونه و الگوی خانواده موفق نام برد و گفت: سبک زندگی و شیوه تربیتی این خانواده باید الگوی تعالی بخش همه ایرانیان شود.

,

تجلیل از فعالان قرآنی مشگین‌شهر و ایستگاه نقاشی از جمله برنامه های این مراسم در گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در مشگین‌شهر بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه