اخبار داغ

آیین رونمایی از سه کتاب با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود

آیین رونمایی از سه کتاب با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود
آئین رونمایی از سه‌عنوان کتاب «مرا بپذیر» با نگاهی به زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، «فصل رسیدن» روایتی از شهید هادی طارمی و «خواب‌های ناتمام» درباره شهید محمد شیبانی محصول انتشارات روایت فتح در قالب مجموعه برنامه‌های فرزندان خمینی (ره) امروز چهارشنبه ۲۱ دی در مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آئین رونمایی از سه‌عنوان کتاب «مرا بپذیر» با نگاهی به زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، «فصل رسیدن» روایتی از شهید هادی طارمی و «خواب‌های ناتمام» درباره شهید محمد شیبانی محصول انتشارات روایت فتح در قالب مجموعه برنامه‌های فرزندان خمینی (ره) امروز چهارشنبه ۲۱ دی در مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی برگزار می‌شود.

کتاب «مرا بپذیر» که روایت‌هایی از زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی را بیان می‌کند، با همکاری‌های پژوهشی و تحقیقی بنیاد حاج‌قاسم به رشته تحریر درآمده است. این کتاب که کاری مشترک از انتشارات بنیاد حاج قاسم و انتشارات روایت فتح است، بخش‌هایی از زندگی این شهید بزرگوار را برای مخاطب بیان می‌کند.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، نویسندگان، فرهیختگان و مقامات لشگری و کشوری امروز چهارشنبه ۲۱ دی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی واقع در یافت آباد، میدان جانبازان، بلوار الغدیر شمالی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه