اخبار داغ

تیم جوانان فوتسال تشکیل می شود

اصولی: قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال تمدید می‌شود

اصولی: قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتسال تمدید می‌شود
ریاست کمیته فوتسال گفت: با توجه به اینکه قرارداد شمسایی و کادر فنی تیم ملی در اسفند ماه به پایان می‌رسد، با تایید ریاست فدراسیون این قرارداد تمدید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال در مورد جلسه امروز تاج، ریاست فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: جلسه خوبی امروز با حضور تاج و شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه  شمسایی در ابتدا در مورد آخرین وضعیت تیم ملی گزارشی ارائه کرد. همچنین نقطه نظرات خود را در مورد موفقیت این تیم و بازی‌های تدارکاتی خصوصاً در فیفادی در سال 2023 و 2024 و اضافه کردن یک مربی خارجی به عنوان کمک دهنده در تیم ملی اعلام کرد.

رئیس کمیته فوتسال افزود: در این جلسه همچنین در مورد بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی ازبکستان، برزیل، تایلند و... صحبت و مقرر شد که کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: در این جلسه تاج حمایت همه جانبه فدراسیون را از تیم‌های ملی آقایان و بانوان به خصوص تیم‌های رده‌های پایه زیر 20 سال و جوانان اعلام کرد. برای موفقیت تیم ملی بزرگسالان ما باید همچنان در ردهای پایه و تشکیل تیم‌های رده جوانان فعالیت خود را بیشتر از قبل کنیم و فدراسیون هم حمایت همه جانبه می‌کند.

اصولی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علی صانعی، سرمربی تیم زیر ۲۰ سال اعلام کرده که تیم جوانان تشکیل می‌شود، عنوان کرد: بله؛ این موضوع صحت دارد و با توجه به حمایت ریاست فدراسیون، تیم ملی جوانان برای کمک به تیم ملی بزرگسالان تشکیل می‌شود و در دستور کار کمیته فوتسال و فدراسیون قرار دارد. در این جلسه همچنین قرار شد که چند دیدار تدارکاتی برای تیم‌های رده پایه با دعوت از کشورهای که در این رده فعال هستند داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه