اخبار داغ

مستحق صعود بودیم اما حق‌مان را گرفتند

خمس: استقلال برای حذف ما نیاز به کمک خارجی داشت/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم

خمس: استقلال برای حذف ما نیاز به کمک خارجی داشت/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال تیم بزرگی است، اما برای حذف ما از جام به کمک خارجی نیاز داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پاکو خمز پس از شکست ۲ بر یک تراکتور مقابل استقلال در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی درباره اینکه تیمش هفته گذشته در دیدار برابر آبی‌پوشان پیروز شد، ولی امروز نه، گفت: با شما موافق نیستم. بازی خوبی مقابل رقیبی قوی انجام دادیم. یک رقیب بزرگ که کمک خارجی نیاز داشت تا ما را حذف کند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه منظورش از یار خارجی، داور مسابقه است، اظهار داشت: می‌توانید هر طوری برداشت کنید!
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به اعتراض شدیدش به داور پس از پایان بازی تصریح کرد: من برای اعتراض نرفتم، بلکه رفتم به سمت بازیکنانم تا اعتراضی نکنند.
,
 
,
خمز درباره اعتراض بازیکنانی چون هادی محمدی به تصمیمات داور خاطر نشان کرد: اعتراض کردن راحت‌ترین چیز است و حق‌مان است که اعتراض کنیم، ولی این چیزی نبود که می‌خواستم. حق‌مان بود که به مرحله بعد برویم، ولی این حق را گرفتند. به هر حال به بازیکنانم افتخار می‌کنم.
,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که «وضعیت کاوه رضایی برای ماندن در تراکتور چطور خواهد شد؟»، گفت: این موضوعی است که قبلاً گفتم داخلی باشگاه است و نمی‌توانم مسائل زیادی را مطرح کنم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به این سؤال که چرا در رقابت‌های جام حذفی از دروازه‌بان دوم تیمش استفاده نکرد، گفت: دلیلش این است که من انتخاب می‌کنم چه کسی بازی کند یا نکند. این تصمیم تاکتیکی و تکنیکی بود!
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه