اخبار داغ

مسول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

نقش بی‌بدیل زنان در پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون/حضرت زهرا (س) تارنمایی از معرفت و بصیرت است

نقش بی‌بدیل زنان در پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون/حضرت زهرا (س) تارنمایی از معرفت و بصیرت است
مسول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت : حضور زنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون یک حضورفعال و تاثیرگذار در تمامی مراحل انقلاب اسلامی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماه منیرگرجی زاده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت : در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) باید از کسی یاد کنیم که با رمز یافاطمه زهرا (س) و با شجاعت تمام در مقابل استکبار جهانی در سوریه و عراق ایستاده است و برای امثال حاج قاسم سلیمانی هرچه زمان می‌گذرد جلای معرفتی آنان بیشتر هویدا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

‌مسول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح افزود : اگر ما می‌بینیم که اندیشه و مکتب حاج قاسم سلیمانی در حال گسترش است قطعا برگرفته از مکتب ناب فاطمی است.

وی تاکیدکرد : بارها و بارها امامین انقلاب از مدد گرفتن از حضرت زهرا (س) در تمامی مراحل زندگی و کاری خود یاد کردند چرا که هرکسی به حضرت زهرا (س) متوسل شد قطعا ناامید نخواهد شد.

گرجی‌زاده گفت : مقام معظم رهبری در پیامی به کنگره ٧هزار شهیده زن در پیامی با اشاره به ویژیگی‌های زن ایرانی فرمودند : "زن ایرانی، اسلامی می‌تواند الگوی همه زنان جهان باشد و با پیروی از الگو‌های موفقی همچون حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت آسیه (س) که در طول تاریخ بشیریت حماسه ساز بودند و توانستند با تفش و ورود اجتماعی که داشتند توانستند نقش الگوی اجتماعی خود را حفظ کنند".

مسول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح افزود : حاج قاسم سلیمانی با پیروی از سیره و روش مکتب فاطمی توانست دردفاع از ولایت و مسولیت‌پذیری و تکلیف مداری و اخلاص در دنیا زنده و پویا باشد.

وی گفت : یکی از مهمترین ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) ولایت‌مداری و دفاع از ولایت تا پای جان بود که حقیقتا به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری ذوب در ولایت بودند.

گرجی‌زاده تاکیدکرد : در دفاع از ولایت‌مداری باید همانند حاج قاسم که فرمودند : "والله والله‌والله از مهم‌ترین شئون عاقبت بخیری، رابطه قلبی دلی وحقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به‌دست گرفته است"این مصداق عینی پرورش یافته مکتب حضرت زهرا (س) است که تا پای جانش از ولایت دفاع کرد.

مسول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح خاطر‌نشان کرد : قطعا یکی از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی پرورش یافتن در دامن مادری است که به‌عنوان یک زن ایرانی و اسلامی به‌عنوان یک مادر نمونه ایرانی چنین فرزندی را پرروش داده است.

وی افزود : مقام معظم رهبری به سه مولفه زنان اشاره دارند که اول الگوی زن غربی، دوم الگوی زن شرقی و سوم الگوی زن ایرانی و اسلامی و چرا زن ایرانی و اسلامی را سرآمد همه زنان شرقی وغربی می‌دانند به دلیل عفیف و پاکدامن بودن، همسری نمونه بودن، ولایت اجتماعی داشتن، مفید و موثر بودن و مدافع ارزش‌ها و مجبه بودن است.

گرجی‌زاده به کلام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرمودند : "همانگونه که مرد می‌تواند در اجتماع نقشی سازنده داشته باشد زن نیز می‌تواند به‌عنوان نقشی اجتماعی در جامعه مفید و موثر باشد".

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه