اخبار داغ

«آواتار ۲» به فروش۲میلیارد دلاری رسید

«آواتار ۲» به فروش۲میلیارد دلاری رسید
با نزدیک‌تر شدن «آواتار: راه آب» به رقم 2 میلیارد دلاری در گیشه جهانی، جیمز کامرون می‌گوید این یادآوری است که تماشاگران سینما هنوز برای تجربه سالن سینما در دوران تسلط و غلبه دنیای مجازی و پخش آن‌لاین ارزش قائل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، با نزدیک‌تر شدن «آواتار: راه آب» به رقم 2 میلیارد دلاری در گیشه جهانی، جیمز کامرون می‌گوید این یادآوری است که تماشاگران سینما هنوز برای تجربه سالن سینما در دوران تسلط و غلبه دنیای مجازی و پخش آن‌لاین ارزش قائل هستند.

کامرون در جریان پیش نمایش رسمی دیجیتال گلدن گلوب با ورایتی صحبت کرد و به تسلط دنباله «آواتار» در گیشه واکنش نشان داد.

«راه آب» بیش از 1.7 میلیارد دلار فروش داشته و در حال حاضر در رتبه هفتم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما قرار دارد. این فیلم با مجموع فروش بین‌المللی‌اش بیش از 1.19 میلیارد دلار، پس از «آواتار»، «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «تایتانیک» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در جایگاه پنجمین اکران بزرگ بین‌المللی قرار دارد. این بدان معناست که خود جیمز کامرون دارای سه اثر از پنج نسخه برتر فروش بین‌المللی تاریخ است.

زمانی که کامرون به آمار اعلام شده فروش و رکورد آواتار اشاره کرد، گفت: «من با این شرایط به آن فکر نمی‌کنم(که صِرف فروش برایم اهمیت داشته باشد). من به این فکر می‌کنم که ما به سالن‌های سینمایی سراسر جهان برمی‌گردیم. آن‌ها حتی به سینماهای چین بازمی‌گردند، جایی که موج بزرگ کووید را دارند. ما به عنوان یک جامعه می‌گوییم: «ما به این حضور در سالن‌های سینما نیاز داریم! ما باید به سالن سینما برویم. از همین حالا پخش اینترنتی و مجازی فیلم‌ها کافی است!»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,




 

,
,
, ,
,

کامرون در قسمت هفته گذشته برنامه تلویزیونی پربیننده «چه کسی با کریس والاس صحبت می‌کند؟» گفت: «آواتار: راه آب» سودی را که برای ساخت باقی‌مانده دنباله‌های این فیلم لازم است به دست خواهد آورد.

«آواتار: راه آب» هم اکنون در سینماهای سراسر آمریکا و دنیا در حال نمایش است.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه