اخبار داغ

فرماندار کهگیلویه مطرح کرد:

نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است+عکس

نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است+عکس
فرماندار کهگیلویه گفت: در غرب از زن به عنوان یک نیروی ارزان قیمت در نگاه‌های سرمایه‌داری استفاده می‌شود که این نگاه ابزاری به زن اوج تحقیر زن در غرب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس همایش پاسداشت مقام مادر و روز زن عصر امروز یکشنبه ۲۵ دیماه با حضور سرپرست فرهنگ و ارشاداسلامی، فرماندار، جمعی از مسئولان و بانوان شاغل در ادارات  در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 در این همایش فرماندار کهگیلویه  ضمن تبریک ایام مبارک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با تولد حضرت زهرا سلام الله زن متولد شد و روح تازه ای به زنان در طول تاریخ بشریت دمیده شد و صحبت! کردن در مورد مقام بانوی بزرگ اسلام بر عهده هر کسی بر نمی‌آیید.

,

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه علت موجودیت عالم هستی، پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) و وجود مقدس حضرت فاطمه‌الزهرا (س) است افزود: جایگاه زن و مادر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه بسیار ویژه و شامخی است که برای تمام مردم ایران قابل احترام است.

,

وی تصریح کرد: برخلاف فرهنگ پست و منحط غربی و نظام‌های سرمایه‌داری که برای زن ارزش قائل نیستند در قرآن زن جایگاه والایی دارد.

,

موسوی به سخنان رهبر معظم انقلاب در تعریف جایگاه زن اشاره و عنوان کرد: غرب زن را به عنوان یک نیروی ارزان قیمت در نگاه‌های سرمایه‌داری استفاده می‌شود و اگر تاریخ توسعه و نگاه سرمایه‌داری نگاه کنیم، شعار آزادی با حیثیت و کرامت زن خیانت شده است و این نگاه ابزاری سرمایه‌داری به زن اوج «تحقیر زن در غرب» است.

,

وی با اشاره به اینکه غرب از زن استفاده سو کردند گفت: الگوبرداری از شخصیت فاطمه الزهرا (س) داشته باشیم و نگاه به زن در مکتب قرآن  قابل قیاس با نگاه‌های غرب نیست.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه