اخبار داغ

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه گروه سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز:

سایپا نیاز جامعه را ارزیابی و تولیدات خود را به سمت آن جهت داده است

سایپا نیاز جامعه را ارزیابی و تولیدات خود را به سمت آن جهت داده است
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایپانیوز؛ زین العابدین رضوی خرم در بازدید از توانمندی ها و محصولات گروه خودروسازی سایپا حضور این گروه خودروساز را مناسب دانست و گفت: تنوع تولید قطعات، موتور و محصولات گروه سایپا قابل تقدیر است و گروه سایپا آنچه مورد نیاز مردم در ناوگان شهری است را در حال تولید دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی افزود: سایپا نیاز جامعه را خوب ارزیابی کرده و تولیدات خود را به سمت آن جهت داده و با تولید خودروهای تجاری سبک، سنگین و مسافری و افزایش کیفیت علاوه بر ایجاد اشتغال توانسته نسبت به گذشته تغییرات خوبی را در این حوزه ایجاد کند.

, .,

استاندار استان آذربایجان شرقی گفت: سایپا وضعیت بازار را به خوبی شناخته و در بازار رقابت توانسته از دیگر خودروسازان سبقت بگیرد. او با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی قطب قطعه سازی کشور است، خاطر نشان کرد: در حال ساخت شهرکی در حوزه قطعه سازی در این استان هستیم و گروه خودروسازی سایپا می تواند جهت حضور فعال تر در حوزه قطعه سازی در این استان پیش قدم شود و در این شهرک با قطعه سازان خود حضور مناسبی داشته باشد که در گفتگو با مدیرعامل گروه سایپا این آمادگی در این گروه خودروساز وجود دارد.

, . , .,

رضوی خرم تصریح کرد: سایپا با حضور و همراهی با قطعه سازان این استان می تواند در تامین قطعات خودرو در داخل و خارج کشور موثرتر عمل کند.

, .,

وی با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا با همکاری شرکت های دانش بنیان جهت تطبیق بیشتر محصولات با فناوری های نوین می تواند شرایط مناسب تری را در تولید دنبال کند گفت: در استان آذربایجان شرقی دانشگاه های فنی خوبی وجود دارد و سایپا در تعامل بیشتر با دانشجویان دانشگاه های صنعتی و قطعه سازان این استان می تواند هم افزایی بیشتری در قطعه سازی داشته باشد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه