اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در اداره کل منابع طبیعی مطرح کرد:

شهید نواب صفوی بنیان‌گذار حرکت‌های مردمی برای انقلاب بود/تکریم خانواده‌های معظم شهدا در منابع طبیعی یک وظیفه است+تصاویر

شهید نواب صفوی بنیان‌گذار حرکت‌های مردمی برای انقلاب بود/تکریم خانواده‌های معظم شهدا در منابع طبیعی یک وظیفه است+تصاویر
نماینده ولی‌فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: شهید نواب صفوی بنیان‌گذار حرکت‌های مردمی برای انقلاب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس به مناسبت میلاد بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدای منابع طبیعی در کهگیلویه وبویراحد، امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه  نماینده ولی‌فقیه، معاون برنامه‌ریزی و نماینده امور ایثارگران اداره گل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با همراه رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی لنده با حضور در منزل شهید قنبر پور با این خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این دیدار حجت‌الاسلام جاوید نماینده ولی‌فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: انقلاب اسلامی ما مرهون رشادت‌ها و فداکاری و ازخودگذشتگی شاهدان شهیدی است که در سخت‌ترین شرایط برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند تا امروز ما طعم شیرین امنیت را بچشیم.

,

وی افزود: انقلاب اسلامی اولین جرقه‌های خود را از زمان شهادت شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام در سال ۱۳۳۲ شروع کردند و در ادامه نیز در سال ۱۳۴۲ به‌طور رسمی حرکت‌های انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) در قم و تهران آغاز شد و در سال ۱۳۵۷ انقلاب با تقدیم هزاران شهید والامقام به پیروزی رسید.

,

جاوید گفت: بعد از انقلاب دشمنان قسم‌خورده ما که تاب به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی را نداشتند به تحمیل جنگ با ایران با مشارکت۳۷ کشور به رهبری امریکا توسط صدام به ایران حمله کردند و ۸ سال فرزندان ایران اسلامی از خاک و ناموس این ملت دفاع کردند تا این سرزمین به دست بدخواهان این انقلاب نیافتد.

,

وی افزود: امروز به شکرانه همه موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ما باید قدردان زحمات و فداکاری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در جامعه باشیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان خاطرنشان کرد: تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا در منابع طبیعی یک وظیفه دینی و تکلیف شرعی است که امیدواریم ادامه‌دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه