اخبار داغ

بمباران مواضع عناصر مسلح در سوریه

بمباران مواضع عناصر مسلح در سوریه
جنگنده های سوری مواضع و محل تجمع عناصر مسلح در مناطقی از ریف دمشق، ریف درعا، دیرالزور، ریف شمالی حلب و ریف ادلب را بمباران کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از العالم، نیروی هوایی سوریه مواضع و محل تجمع عناصر مسلح در شهرک زبدین در ریف دمشق و شهر الشیخ مسکین و شهرکهای دیر العدس، کحیل، الغاریه غربی و ابطع در ریف درعا و حویجه صکر، روستای المریعیه در دیرالزور راهدف قرار داد. همچنین اردوگاه حندرات در ریف شمالی حلب و شهرک کفربسین در ریف ادلب را بمباران کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, العالم,

خبرهای رسیده حاکی است که بیمارستانهای صحرایی در ریف جنوبی ادلب به دلیل کشته و زخمی شدن شمار زیادی از گروه های مسلح و تروریست در درگیری با ارتش سوریه در اطراف دو اردوگاه الوادی الضیف و الحامدیه، از ساکنان منطقه خواستند تا خون اهدا کنند.  

,

ابومحمود الحموی مسئول گروهان الهاون در گردان الفرقان وابسته به جنبش احرار الشام نیز در درگیریها با ارتش سوریه در اطراف اردوگاه الحامدیه در ریف ادلب کشته شد.

,

درگیری گروه های تروریستی

,

جبهه النصره نیز مصعب زیتونه یکی از فرماندهان "تیپ شهدای یرموک" وابسته به ارتش آزاد را به قتل رساند و با از سرگیری درگیریها در شهرک سحم الجولان در ریف درعا، 5 تن دیگر از تیپ شهدای یرموک را به اسارت برد.

,

همچنین میان جبهه النصره و تیپ شهدای یرموک در دو شهرک تسیل و سحم الجولان در ریف درعا درگیریهای شدیدی روی داد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه