اخبار داغ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

گردنه های خراسان شمالی لغزنده است

گردنه های خراسان شمالی لغزنده است
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با تداوم بارش پراکنده برف و باران در استان در حال حاضر غالب محورهای خراسان شمالی لغزنده و مه آلود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اترک نیوز،  محمد مشتری اظهار داشت: در پی بارش برف و باران در غالب مناطق خراسان شمالی هم اکنون گردنه «اسدلی» در حدفاصل بجنورد - اسفراین ، گردنه «جوزک» و «بدرانلو» در محور بجنورد به مانه و سملقان و محور حصار حسینی به سمت شوقان به علت بارش برف پراکنده لغزنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اترک نیوز,
وی اضافه کرد: در حال حاضر تردد خودروها در جاده های خراسان شمالی بدون مشکل انجام می شود اما هنوز در برخی از مسیرها بارش برف ادامه داشته و همچنین گردنه ها نیز مه آلود است و رانندگان عبوری از این محورها باید نهایت احتیاط را به عمل آورند.
,
مشتری از رانندگانی که قصد سفر در جاده های خراسان شمالی را دارند خواست تا پیش از حرکت از طریق تماس با شماره ۱۴۱  مرکز مدیریت راه های استان، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند.
,
به گزارش اترک نیوز، اداره کل هواشناسی استان وزش نسبتا شدید باد،افزایش ابر ، بارش باران و برف ، مه صبحگاهی و کاهش دما را برای استان پیش بینی کرده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه