اخبار داغ

سرلشکر فیروزآبادی:

عربستان با افزایش تولید نفت به غرب برای تامین سوخت اطمینان داد

عربستان با افزایش تولید نفت به غرب برای تامین سوخت اطمینان داد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ عربستان با افزایش تولید نفت، به غرب اطمینان داد از نظر تامین سوخت در مضیقه قرار نمی‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: عربستان سعودی پایه‌گذار و مروج گروه‌های وهابی تروریستی- تکفیری مثل داعش است و دلارهای بادآورده نفتی را هزینه رشد این گروه‌ها کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیروزآبادی با اشاره به دلایل تشکیل ائتلاف علیه داعش افزود: وقتی خطر داعش برای جهانیان و بشریت روشن شد آمریکا حامیان داعش درمنطقه در یک حرکت سوری و تاکتیکی ائتلاف علیه داعش را راه انداختند اما در عمل همچنان به کمک‌های مالی و تسلیحاتی به این گروه ادامه می‌دهند.

,

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: عربستان با افزایش تولید نفت، به آمریکا و غرب که ابرسرمایه‌داران جهان را نمایندگی می‌کنند، اطمینان داد که از نظر تامین سوخت در مضیقه قرار نمی‌گیرند و از طرف دیگر با کاهش قیمت نفت و به تبع آن کاهش درآمد کشورهای ضدتروریستی منطقه که در برابر داعش می‌جنگند را تحت فشار مالی قرار دادند.

,

فیروزآبادی همچنین تصریح کرد: امروز خیانت سران آمریکا و غرب بر همه مردم جهان آشکار شده است و اینگونه حرکت‌های توطئه‌آمیز نمی‌تواند جلوی افول قدرت آمریکا، انگلیس و دیگر متحدان آن را بگیرد و مردم آمریکا و کشورهای غربی با ایستادگی و مقاومت در برابر نمایندگان ابرسرمایه‌داری زنگ فروپاشی قدرت پوشالی غرب را به صدا در‌آورده‌اند.

,

عضو تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: امروز حرکت عربستان سعودی و همدستان حامی داعش، پانصد میلیارد دلار کشورهای منطقه را متضرر کرده است و از سوی دیگر قدرت‌های غربی را که در بحران مالی و رکود قرار گرفته بودند را سیصد میلیارد دلار تقویت مالی کرده است. بنابراین اکنون آزادگان جهان پرده‌ای دیگر از ماجرای سهم‌خواهی ابرسرمایه‌داران و غارت مردم جهان را در برابر خود می‌بیند.

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه