اخبار داغ

معاون توسعه صادرات امور بین الملل سازمان غذا و دارو:

نمایشگاه تخصصی دارو و تجهیزات پزشکی در بغداد برگزار می شود

نمایشگاه تخصصی دارو و تجهیزات پزشکی در بغداد برگزار می شود
معاون توسعه صادرات امور بین الملل سازمان غذا و دارو گفت: از ابتدای دولت یازدهم و حضور دکتر دیناروند در ریاست سازمان غذا و دارو یک همت ویژه ای برای ارتقاء صادرات کشور در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایفدونا، مهندس آسف مهدوی، معاون توسعه صادرات امور بین الملل سازمان غذا و دارو اظهار داشت: از ابتدای دولت یازدهم و حضور دکتر دیناروند در ریاست سازمان غذا و دارو یک همت ویژه ای برای ارتقاء صادرات کشور در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی ایجاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایفدونا,

وی گفت: رقم صادراتی دارو در سال های قبل بیم 130 تا 150 میلیون دلار و در حوزه تجهیزات پزشکی 15 تا 17 میلیون دلار بوده است که این میزان با توجه به اهمیت و توانمندی های که در کشور وجود دارد رقم کمی بوده است که خوشبختانه این آمار در سالجاری رشد بسزایی داشته است.

, ,

مهندس مهدوی افزود: با توجه به این موضوعات و اهمیت موضوع کارگروهی در بهمن ماه سال گذشته در سازمان غذا و دارو تشکیل شد که نشست های خوبی با اعضای کارگروه از جمله نمایندگان سندیکاهای دارو، تولید کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی و چند نشست تخصصی ویژه عراق و سوریه نیز در این کارگروه برگزار شده است.

, ,

معاون توسعه صادرات امور بین الملل سازمان غذا و دارو گفت: در آخرین نشست کارگروه ویژه عراق خوشبختانه تصمیم به برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و خدمات سلامت در عراق شد که این نمایشگاه در مورخه 27 تا 29 بهمن ماه سالجاری در بغداد برگزار خواهد شد که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از طرف شرکت های دارویی برای این نمایشگاه شده است.

, ,

مهندس مهدوی در پایان خاطر نشان کرد: تمام همت ما در کارگروه توسعه صادرات این است که بتوانیم نقش خوبی را در ارتقاء صادرات دارو و تجهیزات پزشکی به کشورهای مختلف از جمله کشور عراق، افغانستان، آسیای میانه و کشورهای اروپایی داشته باشیم البته شرکت هایی نیز در کشور داریم که دارو و تجهیزات پزشکی خود را به کشورهای اروپایی صادر می کنند.

, ,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه