اخبار داغ

اوباما بایک پیشخدمت اشتباه ‎گرفته شد!؟

اوباما بایک پیشخدمت اشتباه ‎گرفته شد!؟
باراک اوباما شاید الان رئیس جمهور آمریکا باشد ولی به گفته خودش مرد سیاهپوستی است که بقیه وی را با یک خدمتکار اشتباه می گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از واحد مرکزی خبر، اوباما در مصاحبه ای که روز چهاشنبه در مجله پیپل (مردم) منتشر شد گفت:«هیچ مرد سیاه پوست هم سن من پیدا نمی شود که زمانی که از رستوران بیرون آمده و منتظر خودروی خود است، فردی وی را با یک خدمتکار اشتباه گرفته و سوئیچ خودرو خود را به وی تحویل داده باشد.»
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, ,


میشل اوباما همسر اوباما نیز گفت یک بار در یک مهمانی، اوباما را با یک خدمتکار اشتباه گرفتند و از او خواستند برای مهمانان قهوه بیاورد.

میشل اوباما افزود وی یک بار که برای خرید به یک فروشگاه رفته بود، فردی از وی خواسته بود چیزی را از قفسه بردارد و به وی بدهد.

 میشل اوباما می گوید:«فکر می کنم مردم فراموش کرده اند که ما شش سال در کاخ سفید زندگی کرده ایم.»

رئیس جمهور آمریکا گفت:«ناراحتی هایی که ما امروز تجربه می کنیم در مقایسه با آنچه که یک نسل قبل ما تجربه کرد چیزی نیست. اینکه کسی من را در یک مهمانی با یک خدمتکار اشتباه بگیرد یک چیز است و اینکه پسر من که در خیابان در حال قدم زدن است و همانند نوجوانان دیگر نیز لباس پوشیده است، با یک دزد اشتباه گرفته شده و به وی دستبند زده شود، چیز کاملا متفاوتی است.»
ایسنا: باراک اوباما در مصاحبه ای گفت که اگرچه رئیس جمهور آمریکا است اما اتفاق افتاده که او را با یک پیش خدمت اشتباه بگیرند.

به گزارش  خبرگزاری آسوشیتد پرس، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با مجله آمریکایی پیپل گفت، یک بار برای او این اتفاق افتاده که جلوی یک رستوران با یک پیشخدمت که به استقبال خودروی مهمان ها می‌رود و سوئیچ ماشین آن‌ها را برای پارک خودرو می گیرد اشتباه گرفته شده است.

همچنین میشل اوباما، همسر باراک اوباما در اظهاراتی گفت که همسرش یک بار در یک مهمانی با یک پیشخدمت اشتباه گرفته شده است و از او تقاضای سرو قهوه کرده اند.

میشل اوباما تصریح کرد: هنگامی که به عنوان بانوی اول آمریکا به یک فروشگاه رفته است. یک خریدار او را با فروشندگان اشتباه گرفته و از او خواسته تا از قفسه جنسی را تحویل او دهد.

وی در ادامه گفت:‌ فکر می کنم مردم گاهی فراموش می‌کنند که ما شش سال است که در کاخ سفید زندگی کرده ایم.

میشل اوباما خاطر نشان کرد: باراک اوباما تا قبل از ریاست جمهوری مرد سیاه‌پوستی بود که در جنوب شهر شیکاگو زندگی می کرد و به اندازه کافی برای انجام اموری از جمله گرفتن تاکسی دچار دردسر می شد.

باراک اوباما و همسرش در حالی در این مصاحبه از تجارب خود در زمینه نژادپرستی در آمریکا صحبت کردند که سراسر این کشور اعتراضاتی علیه کشته شدن چند سیاه‌پوست طی ماه‌های اخیر برگزار شده است.

رئیس جمهوری آمریکا با این حال در مصاحبه اش گفت که روابط نژادی در این کشور به نسبت به گذشته بهتر شده و با این حال این مسئله باید بیشتر از این پیشرفت کند.

اوباما گفت: آزارها و هتاکی های کوچکی که امروز ما تجربه می کنیم قابل مقایسه با چیزی که یک نسل قبل از ما تجربه کردند نیست.

اوباما افزود: این فرق می‌کند که من با یک پیشخدمت اشتباه گرفته شوم اما فرزند من با یک دزد اشتباه گرفته شده و به دستانش دستبند زده شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه