اخبار داغ

داعش تونس را تهدید کرد

داعش تونس را تهدید کرد
تشکیلات تروریستی داعش با انتشار نوار ویدئویی تونسی‌ها را به انجام حملات تروریستی به دلیل مشارکتشان در انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است روز یکشنبه آغاز شود، تهدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در این نوار ویدئویی که توسط تشکیلات تروریستی داعش در سایت‌های اینترنتی منتشر شد، آمده است که این تشکیلات برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در تونس را محکوم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در این نوار ویدئویی که تحت عنوان «پیامی به مردم تونس» منتشر شده، آمده است: ما مسوولیت ترور دو مخالف تونسی به نام‌های شکری بلعید و محمد البراهمی را در سال 2013 برعهده می‌گیریم.

,

 

,

در این نوار ویدئویی عنوان شده است: ای مردم تونس شما با مشارکت در این انتخابات به سوی کفر فرا خوانده می‌شوید. آیا می‌خواهید حاکمیت جاهلیت بر شما حکفرمایی کند. شما را چه شده؟

,

 

,

یک فرد مسلح با نام ابو مقاتل که لباس نظامی به تن دارد در این نوار ویدئویی عنوان داشت: پیام من به طاغوت‌های حاکم بر تونس و نظامیان آن است. بین شما و ما سلاح حکم می‌کند. بله ما شکری بلعید و محمد البراهمی را ترور کردیم.

,

 

,

وی در ادامه افزود: به یاری خدا بازمی‌گردیم و قلب‌های ما جزء با سر بریدن افراد مرتد و نوشیدن خون آنها آرام نمی‌شود. به خدا سوگند با سلاح، بمب و کلاشینکف به سمت شما می‌آییم و تا زمانی که پرچم توحید را برافراشته نکنیم ساکت نخواهیم شد.

,

 

,

شکری بلعید که دبیر کل حزب مخالف چپگرای تونس بود در ششم فوریه 2013 ترور شد که در آن زمان اعتراضات گسترده‌ای در تونس به وجود آمد اما تاکنون عوامل ترور آن مشخص نشده است.

,

 

,

محمد البراهمی که نماینده شورای ملی موسسان تونس به شمار می‌آمد نیز در 25 ژوئیه همان سال در برابر منزلش ترور شد که اعتراضات گسترده‌ای را به دنبال داشت. این در حالی است که تشکیلات داعش در سال 2013 تنها یک گروه تروریستی در سوریه به شمار می‌آمد و در سال 2014 نفوذ خود را در مناطق مختلف عراق گسترش دهد.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه