اخبار داغ

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا،

الهلال در صدر، استقلال و سپاهان در مکان ششم و هفتم

الهلال در صدر، استقلال و سپاهان در مکان ششم و هفتم
کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی آسیا را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی آسیا را اعلام کرد که الهلال عربستان در صدر قرار دارد و از کشورمان استقلال در مکان ششم و سپاهان در جایگاه هفتم حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رده‌بندی بر اساس عملکرد تیم‌ها در چهار فصل اخیر مسابقات آسیایی از 2011 تا 2014 تنظیم شده است و قرار است از فصل جدید به صورت منظم به روز شده و از نتایج آن در تقسیم سهمیه‌های حضور در مسابقات آسیایی استفاده خواهد شد.

,

,

, ,

 

,

در امتیاز دهی جدید، نتایج تیم‌ها در مسابقات آسیایی ملاک قرار می گیرد و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 3 امتیاز، هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز دارد. حضور در مرحله پلی اف 5/1 امتیاز و هر برد نیز همین میزان امتیاز و هر تساوی تیم امتیاز دارد. البته حضور در مراحل یک هشتم نهایی تا فینال، 3 امتیاز برای هر تیم دربرخواهد داشت و هر برد و مساوی در این مراحل نیز 3 و یک امتیاز دارد.

,

در اولین رده‌بندی منشتر شده تیم های الهلال عربستان، سئول کره جنوبی و الاتحاد عربستان درمکان‌های اوی تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. استقلال تهران با کسب 84 امتیاز در رده ششم و سپاهان اصفهان نیز با 82 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته‌اند. ذوب آهن و پرسپولیس با 35 امتیاز در رده های سی و دوم و سی سوم حضور دارند و تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی به ترتیب در رده های 37 و 51 دیده می شوند. صبای قم در رده 91 و مس کرمان نیز در رده 101 ایستاده است.

,

 

,

تیم الهلال عربستان

,

, ,

تیم الهلال عربستان

,

همچنین مجموع عملکرد تیم های باشگاهی یک کشور طی چهار فصل اخیر مسابقات آسیایی، تبدیل به امتیاز باشگاهی آن کشور می شود که 20 درصد آن نیز به مجموع امتیازات هر تیم از هر کشور اضافه می شود و در نهایت این رده بندی شکل می گیرد.

,

گفتنی است که این 9 تیم طی چهار فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران بوده‌اند و در این رده‌بندی فقط نام تیم های شرکت کننده در مسابقات آسیایی لحاظ خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه