اخبار داغ

نیمه اول بهمن ماه، برگزاری مزایده استقلال و پرسپولیس

نیمه اول بهمن ماه، برگزاری مزایده استقلال و پرسپولیس
سرانجام صورتهای مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به امضای وزارت ورزش و جوانان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا در حالی که روز 15 آذر، بعد از ماه ها انتظار، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تعیین تکلیف به هیات واگذاری برده شده بودند، قیمت گذاری این دو باشگاه به دلیل اشکال در صورتهای مالی به نتیجه نرسید و به جلسه بعدی موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

صورتهای مالی این دو باشگاه به تایید حسابرس نرسیده بود و ابهاماتی در آن وجود داشت، زیرا صورت‌های مالی باید توسط مدیران دو باشگاه مورد تایید قرار گیرد، اما باشگاه روی تایید صورتهای مالی با تردید اقدام می کرد.

,

 

,

در صورتهای مالی ارائه شده، صورت طلبکارهای واقعی و میزان بدهی مشخص نبود، بنابراین مسئولان دو باشگاه ملزم شدند که صورت‌های مالی را ارائه دهند. مقرر شده بود تا پایان آذرماه اشکالات برطرف شده و در جلسه بعدی هیات واگذاری مجددا موضوع مطرح شود.

,

 

,

پوری حسینی، رئیس کل سازمان خصوصی سازی در برنامه "خط پایان" شبکه رادیویی جوان با بیان اینکه صورتهای مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به امضای وزارت ورزش و جوانان رسیده و در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته است،‌گفت: عصر جمعه صورتهای مالی دو باشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان در اختیار ما قرار گرفت و به احتمال فراوان آگهی برگزاری مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اواسط دی ماه منتشر می‌شود.

,

 

,

وی گفت: نیمه اول بهمن ماه مزایده برگزار خواهد شد و تا پایان بهمن و یا اوایل اسفند اسامی برندگان مزایده این دو باشگاه اعلام خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه