اخبار داغ

بمب خبری والیبال ایران/

سعید معروف به لیگ روسیه می رود

سعید معروف به لیگ روسیه می رود
حضرت پور در شب یلدا سعید معروف را راهی زنیت کازان روسیه می کند!؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از اروم نیـوز، حتی بدبین ترین هوادران شهرداری ارومیه نیز فکر نمی کردند که بهترین پاسور جهان به تیم شهری که در آن زاده شده است پشت کند و در میانه راه شال و کلاه کرده و عازم سیبری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیـوز,

خبرهای تایید نشده حاکیست 10دیماه در سالن الغدیر ارومیه حامد رضایی اول از همه بعنوان کاپیتان وارد میدان مسابقه با سایپا می شود و وحید سیدعباسی بعنون پاسور اول در این دیدار مهاجمان شهرداری را تغذیه می کند و سعید معروف به احتمال زیاد در حال بستن قرارداد با تیم روسی زنیت کازان است.

,

اما گزینه دیگری هم که محتمل تر است رد احتمال و فرضیه اولی با این پیش شرط است که باشگاه شهرداری به تعهداتش عمل و قسط های دیگری از قرار داد سنگین این پاسور خوش فکر را پرداخت کند که به احتمال فراوان در روزهای آینده این پیش شرط عملی خواهد شد.

,

در اینکه معروف یک پاسور در طراز جهانی است شکی نیست وهمان زمان که وی در سال 2007 بعنوان بهترین پاسور جهان در مسابقات انتخابی المپیک انتخاب شد باید نامش در ردیف بزرگانی چون جیبا، پارودی و حتی آلکنا قرار می گرفت ولی از آنجائیکه والیبال ایران در جهان گمنام بود این پاسور ارومیه ای تا سال های سال در تیم ملی و آن هم در گمنامی به افتخارات آسیایی و باشگاهی اکتفا کرد.

,

اما جای بحث و سوال اینجاست که چه چیزی سعید معروف را اینقدر مستاصل و آشفته خاطر کرده که وی برای رفتن به لیگ روسیه آن هم درست وسط فصل و زمانیکه به شهرداری ارومیه تعهد دارد عزمش را جزم می کند؟ سعید والیبال ایران، چرا ترجیح میدهد در خارج از ارومیه و حتی ایران توپ بزند؟ آیا شش هزار حنجره ای که هر هفته برای تکرار نام وی پاره می شوند و هر حرکت ولو اشتباه وی، آنها را به وجد می آورد می تواند سعید را مجاب به ماندن کند؟

,

تقریبا اواسط نیم فصل اول بود که از منابع موثق از درون مجموعه مدیریت شهری خبر رسید که معروف و یارانش 70 درصد قراردادهای خود را دریافت کرده اند و این یعنی گردش مالی باشگاه شهرداری به حدی خوب بوده است که توانسته است بیش از میزان تعهداتش به بازیکنان پرداختی داشته باشد.

,

این صحبت ها ادامه داشت و نقل محافل بود تا اینکه جواد محمدنژاد در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی تسنیم در پاسخ به سوال خبرنگار این خبرگزاری مبنی بر اینکه آیا "75 درصد قراردادهای بازیکنان تیم شهرداری ارومیه پرداخت شده است یا نه" مهر تاییدی به شایعات زد و گفت: "نه آنقدرها، ولی تا حدودی پرداخت شده است. البته شرایط هر بازیکن با دیگری فرق می کند. بازیکنانی که نیاز مالی دارند 60 تا 70 درصد از مطالباتشان را دریافت کرده اند."

,

این گفته محمدنژاد نشان می دهد وضعیت مالی باشگاه شهرداری خوب بوده و اوضاع بر وفق مراد است اما پنج شنبه خبری غیررسمی در محافل رسانه ای پیچید که سیدعباسی در ساختمان شهرداری ارومیه به دیدار حضرت پور رفته و از وضعیت بغرنج مالی صحبت به میان آورده است. وی حتی گفته است که نیکولوف بازیکن بلغاری تیم شهرداری بدلیل پرداخت نشدن قسط های قراردادش به حالت قهر قرار است ایران را ترک کند.

,

همه این شنیده ها حتی اگر یک درصد هم به واقعیت نزدیک باشد نمی تواند دلیل محکمی برای جدایی معروف از شهرداری ارومیه باشد چرا که قرارداد میلیاردی معروف (شما فرض کنید 14میلیارد ریال) بیشتر از آنکه مالی باشد متکی به عشق بی حد و حصر پرشورها به بهترین پاسور جهان است.

,

نزدیکان معروف نیز تلویحا حضور وی در زنیت کازان را تایید کرده اند. حامد رضایی سرعتی زن تیم شهرداری ارومیه در یکی از پست های خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار عکسی از وی آورده است: "داداش بری هم، بهترین هارو واست میخایم. افتخار ایرانی"

,

, ,

اما انگار شبکه اجتماعی اینستاگرام در فضای مجازی بیشتر از دنیای واقعی شایعه های جدایی وی را تایید می کند. معین رحیمی دفاع وسط ارومیه ای تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز خبر از جدایی معروف در صفحه اینستای شخصی اش داده است و رفتن معروف به روسیه را یک خبر خوب و بد عنوان کرده است:

,

, ,

مهدی اصغرزاده سرپرست سابق تیم شهرداری ارومیه نیز که انگار بی تاب ترین فرد در فراق دوری معروف خواهد بود چندین پست در اینستاگرام گذاشته است:

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

تا اولین بازی شهرداری در الغدیر 11 روز فاصله داریم. تا آنروز انتظار می کشیم که آیا سعید والیبال ایران در اورمو می ماند یا لباس زنیت کازان را می پوشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا شهردار در روزهای آینده با سعید معروف تهاتر می کند یا نه؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه