اخبار داغ

مسیحی تازه مسلمان:

آیت الله خامنه ای رهبر تمام دنیاست

آیت الله خامنه ای رهبر تمام دنیاست
مسیحی تازه مسلمان شده از آمریکای لاتین گفت: آیت الله خامنه ای نه تنها رهبر شما مردم ایران بلکه رهبر تمام دنیاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرآت، کلمبیا کشوری در آمریکای لاتین است که اگر بخواهیم از ایران به آنجا سفر کنیم کیلومترها باید راه بپیماییم امابا این مسافت طولانی که فرسخ ها از ما دور است، اسلام و انقلاب  ایران به آنجا صادر شده و این صدور انقلاب به دورترین نقاط چیزی جز ثمره خون شهدا نیست که خود مسئولیت ما را در برابر این انقلاب سنگین تر می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جعفر 18 ساله، فردی مسیحی از همین کشور کلمبیا است که صدای اسلام و انقلاب ما را در کشور خود شنیده و با پی بردن به حقانیت آن 2 سال پیش به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف می شود.

,

وی که در جمع مردم مهدیشهر حضور یافته بود با تسلیت ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) گفت: همه ما باید بدانیم حالا که پیامبر عظیم الشان و ائمه و امام مهدی(عج) در بین ما حضور ندارند اما یکی از اولاد پیامبر در میان ما هست که رهبر تمام مسلمین جهان است و این کسی جز آیت الله خامنه ای نیست.

,

این مسیحی تازه مسلمان شده ادامه داد: آیت الله خامنه ای فقط رهبر ایرانیان نیست و نه تنها رهبر تمام مسلمانان جهان بلکه رهبر تمام مردم دنیاست و جز مسلمانان، مسیحیان نیز از ایشان پیروی می کنند.

,

جعفر با بیان اینکه این انقلاب اسلامی که شما انجام داده اید مختص شما نیست تصریح کرد: این انقلاب شما مقدمه ای بود تا اسلام اصیل و اسلام ناب شیعه به تمام دنیا برسد و واقعیت ها ی اسلام به آمریکای لاتین صادر شود.

,

وی با اشاره به اینکه مقدمات ظهور امام زمان(عج) توسط آیت الله خامنه ای اتفاق می افتد خاطر نشان کرد: ما همه باید مثل رهبرمان تلاش کنیم تا بتوانیم جزو یاوران امام زمان(عج) قرار گیریم.

,

انتهی پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه