اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا عنوان شد

"سکوت" ، "خنده" ، "تمسخر" ؛ نظر 11 چهره اصلاح‌طلب در مورد حماسه 9دی

"سکوت" ، "خنده" ، "تمسخر" ؛ نظر 11 چهره اصلاح‌طلب در مورد حماسه 9دی
بسیاری از چهره های اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که فلسفه به وجود آمدن حماسه 9 دی چه بود و چرا مردم به صورت خودجوش در برابر فتنه گران ایستادند، واکنش جالبی از خود نشان دادند که در ادامه در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در آستانه حماسه 9 دی، سالروز قیام مردمی علیه فتنه گران و اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام حسین(ع) قرار داریم. از این رو به سراغ برخی چهره های شاخص اصلاح طلب رفتیم تا با آن‌ها در باره این حرکت خودجوش و عظیم مردمی صحبت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسیاری از چهره های اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که فلسفه به وجود آمدن حماسه 9 دی چه بود و چرا مردم به صورت خودجوش در برابر فتنه گران ایستادند، واکنش جالبی از خود نشان دادند که در ادامه در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

,

 

,

**سید عبدالواحد موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا  گفت: من در جاده هستم و نمی‌توانم صحبت کنم.

, سید عبدالواحد موسوی لاری, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

**عیسی سحرخیز از چهره های مطرح اصلاح طلب نیز در پاسخ به خبرنگار ما اظهار داشت: من الان در شرایطی نیستم که مصاحبه کنم و اگر توانستم تماس می‌گیرم.

, عیسی سحرخیز,

 

,

**ماشاالله شمس‌الواعظین از روزنامه نگاران اصلاح طلب نیز در خصوص حماسه نهم دی ماه سال 88 بیان کرد: من صحبت نمی‌کنم. نه تنها در این موضوع بلکه کلا صحبتی نخواهم کرد.

, ماشاالله شمس‌الواعظین,

وی در پاسخ این سوال که 9 دی حماسه ملی است و چرا نمی‌خواهید در این باره صحبت کنید،‌ ابراز داشت: اولا که 9 دی حماسه ملی نیست و شما اسمش را گذاشتید حماسه ملی. روز ملی آن چیزی است که در درون من و شما و در تقویم آمده باشد. ثانیا این که من در هیچ زمینه ای صحبت نمی‌کنم.

,

 

,

**شهربانو امانی ، نماینده دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی، نیز در واکنش به سوال خبرنگار ما گفت: من در جلسه هستم و در کل نیز وارد این مسائل نمی‌شوم.

, شهربانو امانی,

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا روز 9 دی حماسه ملی بوده یا نه، ضمن خندیدن به سوال مطرح شده بیان کرد: در جلسه هستم و  معنای حماسه بزرگ یا کوچک را نمی دانم ! 

,

 

,

** زهرا اشراقی همسر محمد رضا خاتمی نیز در  این خصوص به خبرنگار ما گفت: من در این موضوع مصاحبه نمی‌کنم. البته کلا قصد مصاحبه کردن ندارم ولی به طور ویژه در این موضوع صحبت نخواهم کرد.

, زهرا اشراقی همسر محمد رضا خاتمی,

وی در ادامه در واکنش به این جمله که این موضوع با تمامی موضوعات فرق دارد، عنوان کرد: خیلی موضوعات در کشور با دنیا فرق می‌کند ولی من کلا مصاحبه نمی کنم.

,

 

,

** علیرضا بهشتی عضو فعال ستاد میرحسن موسوی از سران فتنه نیز در این رابطه در پاسخ به سوال خبرنگار راه دانا تصریح کرد: من در این باره صحبت نمی‌کنم و نظر خاصی هم ندارم.

, علیرضا بهشتی عضو فعال ستاد میرحسن موسوی, راه دانا,

 

,

** صادق زیبا کلام نیز در این راستا  بحالتی تمسخر آمیز در پاسخ به سوال مطرح شده، گفت: شما بروید ببینید 25 خرداد جمعیت مردم بیشتر بود یا 9دی !؟

, صادق زیبا کلام ,

 

,

** الهه کولایی فعال سیاسی اصلاح طلب به خبرنگار ما پاسخ داد: به هیچ عنوان صحبت نمی‌کنم.

, الهه کولایی,

 

,

** همچنین سعید لیلاز در واکنش به این سوال بیان کرد: من نمی‌توانم در این خصوص حرفی بزنم؛از کارشناسان سیاسی در این خصوص بپرسید.

, سعید لیلاز ,

 

,

** علی اسلامی پناه نماینده اصلاح طلب مجلس در دوره هفتم و هشتم، گفت: من الان صحبت نمی‌کنم.

, علی اسلامی,

 

,

** جمشید انصاری استاندار زنجان نیز که دارای گرایشات اصلاح طلبی است، در واکنش به سوال خبرنگار ما گفت: نه شما را می‌شناسم و نه در این باره صحبت می‌کنم.

, جمشید انصاری استاندار زنجان,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه