اخبار داغ

اولین تصمیم اشتباه کادر فنی تیم امید؛ استفاده از بازیکنان دورگه !

اولین تصمیم اشتباه کادر فنی تیم امید؛ استفاده از بازیکنان دورگه !
کادرفنی تیم امید ایران تصمیم گرفته از بازیکنان دورگه شاغل در اروپا بازیکن جذب کند تصمیمی که هیچ کمکی به پشتوانه سازی برای آینده فوتبال ایران نخواهد کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرمربی و کادر فنی تیم امید بعد از هفته ها کشمکش و بحث انتخاب شد و رسانه ها از انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی استقبال کردند هرچند برخی هم معتقدند که خاکپور تجربه کافی مربیگری برای تیم امید را ندارد و تیم ملی هم محل آزمون و خطا نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این حال سابقه خوب و درخشان خاکپور در دوران بازی اش در تیم ملی باعث شده همه از حضورش استقبال کنند. این در حالی است که اولین تصمیم کادرفنی تیم امید باعث دل نگرانی اهالی فوتبال شده است.

,

مجید صالح دستیار خاکپور امروز اعلام کرد که در تیم امید هم می خواهیم راه تیم ملی بزرگسال را برویم و  چند بازیکن دورگه ایرانی که در اروپا حضور دارند به تیم ملی دعوت کنیم. این اتفاق نمی تواند قطعا به سود تیم امید ایران باشد تیمی که تلاش شد تا سرمربی اش ایرانی و از مربیان جوان باشد چرا باید به دنبال بازیکن دورگه خارجی برود؟! چرا کادرفنی تیم امید ایران نمیخواهد به جوانان ایرانی اعتماد کند؟!جوانانی که اکنون در لیگ برتر هم حضور درخشانی دارند.

,

قطعا اگر تیم امید بخواهد با حضور دورگه ها به المپیک برود این صعود کمکی به پیشرفت فوتبال ما نخواهد کرد. هدف از تیم امید پشتوانه سازی  برای تیم ملی بزرگسال است.

,

از سویی دیگر شنیدیم که کادر فنی تیم امید از علیرضا جهانبخش و سردار آزمون هم در تیم امید استفاده خواهد کرد دو بازیکنی که مورد نظر کی روش هم هستند و در تیم ملی بزرگسال حضور دارند این اتفاق خوب است چون این دو جوان از تیم های ایرانی راهی تیم های اروپایی شده اند اما مهاجرت معکوس به تیم امید مایه نگرانی است. در واقع اولین تصمیم  کادر فنی امید یک تصمیم اشتباه است اینکه بازیکنان خارجی به تیم امید بیایند چه مشکلی از فوتبال تیم ملی امید ما حل خواهد کرد؟

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه