اخبار داغ

همه استقلالی‌ها با من عکس یادگاری گرفتند!

همه استقلالی‌ها با من عکس یادگاری گرفتند!
دروازه بان برزیلی استقلال می گوید می خواسته توانایی هایش را در ایران نشان بدهد و هرگز بازیکن آماتور و درجه دوم نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناداسیلوا دروازه‌بان برزیلی استقلال با ناراحتی از ایران می‌رود. اینکه او چرا ناراحت است و چه دلایلی باعث شد تا با آبی‌پوشان تهرانی، فسخ قرارداد کند، موضوعی بود که خبرورزشی با وی درمیان گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هنوز که در ایران هستی، همه نوشته‌اند به برزیل سفر کرده‌ای.
نه، هنوز در ایران هستم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بامداد فردا به برزیل سفر می‌کنم.

,
,

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد با استقلال فسخ قرارداد کردی.
این تصمیم مربوط به یک روز، دو روز نبود. خوب فکر کردم. من به استقلال آمده بودم تا بازی کنم. می‌خواستم توانایی‌هایم را نشان بدهم. بازیکن آماتور یا درجه دوم نبودم. من با تیم فلومیننزه برزیل قهرمان لیگ برزیل شدم، تا فینال جام باشگاه‌های آمریکا رفتم، در 14 بازی این جام گلر ثابت بودم و... وقتی دیدم نمی‌توانم بازی کنم، تصمیم گرفتم بروم. دوست نداشتم بیشتر بمانم و اعصابم خرد شود.

,
,

حالا مقصد بعدی‌ات کجاست؟
هنوز نمی‌دانم. فعلاً می‌خواهم به برزیل بروم. نیاز به استراحت دارم.

,
,

مثل اینکه به مدیرعامل استقلال گفتی فقط یک سؤال از شما دارم؛ ‌چرا بازی نکردم؟!
بله، من به افشارزاده گفتم فقط پاسخ این پرسش مرا بدهید. او نیز جواب داد من هم نمی‌دانم. همه از رفتن من ناراحت بودند. شاید باور نکنید اما تمام کارمندان باشگاه استقلال با من عکس یادگاری گرفتند.

,
,

در مصاحبه با یکی از سایت‌ها انتقاد زیادی از کریم بوستانی داشتی.
در این‌باره یک توضیح دارم؛ متأسفانه اشتباه شد و فکر می‌کنم از این قسمت حرف‌هایم که درباره بوستانی بود،‌ سوءبرداشت شد. من گفتم بوستانی مثل پدرم بود و در تمرینات با من خیلی کار می‌کرد اما نمی‌دانم چرا فرصت حضور در میدان داده نمی‌شد و چه کسی تصمیم می‌گرفت.

,
,

گفته‌ای دوباره به ایران برمی‌گردی.
شاید برگردم اما مطمئن باشید دیگر نیمکت‌نشین نخواهم بود.

,
,

داسیلوا بامداد یک‌شنبه از ایران می‌رود 
دروازه‌بان برزیلی استقلال که قرار بود جانشین مهدی رحمتی شود، بدون اینکه حتی یک در بازی درون دروازه آبی‌پوشان قرار بگیرد، قراردادش را فسخ کرد. اگرچه گفته می‌شود داسیلوا به برزیل سفر کرده اما این‌طور نیست و او بامداد یک‌شنبه (فردا) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به امارات سفر می‌کند و پس از وقفه‌ای 12 ساعته در فرودگاه دبی، راهی برزیل خواهد شد تا تعطیلات کریسمس را در کنار خانواده‌اش پشت‌سر بگذارد.

,
,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه