اخبار داغ

واکنش احمدرضا عابدزاده بعد از دیدن فیلم شیار 143

واکنش احمدرضا عابدزاده بعد از دیدن فیلم شیار 143
احمدرضا عابدزاده فوتبالیست محبوب ایران بعد از تماشای فیلم سینمایی شیار 143 با اشاره به اینکه فیلم دارای صحنه‌هایی آشنا و دردآور بود، گفت: در لحظه‌هایی از فیلم بعضم ترکید و با صدای بلند گریه کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانااحمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق و محبوب تیم ملی ایران که اکنون به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال راه آهن مشغول به فعالیت است، درباره دیدگاه خود نسبت فیلم سینمایی شیار 143 گفت: تجربه‌های من از دوران جنگ در زادگاهم آبادان است و تمام روزهای بمب باران را در شهرم و در میان آشوب جنگ، به سر می‌بردم. بنابراین صحنه‌هایی که در این فیلم سینمایی می‌دیدم برای من آشنا و دردآور بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احمدرضا عابدزاده,


وی ادامه داد: زمانی که لحظه های چشم انتظاری و زنده شدن امید در الفت برای دیدن فرزندش را دیدم، بغضم ترکید و یا صدای بلند گریه کردم. یاد داغ دل مادرانی افتادم که فرزندان خود را از دست می دادند و با صدای بلند گریه می کردند.

عابدزاده در ادامه صحبت های خود با اشاره به این مطلب که صحنه‌های جنگ و مبارزه رزمندگان در این فیلم وجود نداشت، گفت: کارگردان و تیم تولید فیلم شیار 143 تلاش کرده بودند لحظه‌های چشم انتظاری الفت را به تصویر بکشند و اشاره‌ای به لحظه‌های جنگ و مبارزه خود رزمنده‌ها نشده بود.

این چهره محبوب فوتبال ایران در پایان صحبت‌های خود مخاطب سینمای ایران را به تماشای فیلم شیار 143 دعوت کرد و گفت: به نظر من فیلم شیار 143 اثری است که توصیه می‌کنم هر ایرانی آن را ببیند تا در لحظه‌های چشم انتظاری الفت شریک شود و یادمان نرود چه روزگاری را در این سرزمین گذرانده‌ایم.

,
,
,
, عابدزاده,
,
,

hkjانتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه