اخبار داغ

مردی مسلح در نیویورک دو مامور پلیس را کشت

مردی مسلح در نیویورک دو مامور پلیس را کشت
نیروهای مسلح پلیس نیویورک رفت و آمد به منطقه تیراندازی را زیر نظر گرفته‌اند
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا پایگاه دیلی میل نوشت: یک مرد مسلح در نیویورک دو مامور پلیس را که در خودرو گشتزنی بودند به ضرب گلوله کشته و سپس خودکشی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته بیل براتون، کمیسر اداره پلیس نیویورک، این دو مامور پلیس "بدون هیچ هشدار یا اقدام تحریک‌آمیز" از سوی مرد مهاجم و تنها به سبب پوشیدن یونیفرم نیروهای پلیس هدف قرار گرفته و "ترور شدند."

,

مرد مهاجم که اسماعیل برینسلی ۲۸ ساله و سیاه‌پوست معرفی شده، به گفته مقامات پس از شلیک به سوی دو مامور پلیس، وارد یک ایستگاه مترو شده و در آنجا خودکشی کرده است.

,

این فرد صبح روز شنبه در شهر بالتیمور ایالت مریلند با شلیک به دوست دختر سابقش او را مجروح کرده و پیشتر پیام‌هایی با محتوای ضد پلیس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.

,

بیل دی بلاسیو، شهردار نیویورک، در کنفرانس خبری که شنبه شب برگزار شد از شهروندان خواست تا به محض مشاهده پیام‌هایی با محتوای تهدید علیه پلیس، موضوع را به مقامات گزارش کنند.

,

, ,

 

,

نیروهای پلیس در حال حاضر منطقه ای را که در آن تیراندازی رخ داده زیر نظر دارند و پیاده‌روهای آن را بسته اند.

,

این تیراندازی عصر روز شنبه و در یکی از مناطق بروکلین نیویورک رخ داد و دو پلیس بلافاصله به بیمارستانی محلی انتقال یافتند.

,

شلیک مرگبار به دو مامور پلیس نیویورک در زمانی انجام می‌گیرد که عملکرد این نیروها زیر نظارت شدید قرار گرفته است.

,

, ,

 

,

دو هفته قبل، هیات منصفه دادگاهی در نیویورک تصمیم گرفت ماموران پلیسی را که در حادثه خفگی یک مرد سیاه‌پوست به نام اریک گارنردست داشتند محاکمه نشوند. هنگامی که ماموران پلیس سفیدپوست سعی داشتند اریک گارنر را برای فروش سیگار نخی بازداشت کنند این مرد سیاه‌پوست به دلیل خفگی درگذشت.

,  اریک گارنر,

رای هیات منصفه دادگاه نیویورک موجی از اعتراض گسترده نسبت به عملکرد پلیس آمریکا در نقاط مختلف این کشور به وجود آورد.

, موجی از اعتراض,

آخرین باری که یک مامور پلیس نیویورک در شلیکی مرگبار کشته شد سال ۲۰۱۱ گزارش شده است

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه